رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یکتای "هشت و نیم دقیقه" روی صحنه تئاتر رفت/"پوست انداختن" فرصت خوبی برای بازگشت "شبنم قلی‌خانی" به عرصه نمایش

12:00 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۸۳۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
قلی خانی با اشاره به اینکه هرشب با نمایش "پوست انداختن" روی صحنه می رود، گفت: برای حضور در یک اثر نمایشی منتظر متن متفاوت تری هستم.
شبنم قلی خانی بازیگر نقش "یکتا" در سریال تلویزیونی "هشت و نیم دقیقه" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هم اکنون مشغول ایفای نقش در یک نمایش به نام "پوست انداختن" به کارگردانی آرش سنجابی هستم.

وی ادامه داد: اتفاق جالبی که درهنگام حضورم در این نمایش رخ داد، اجرای آن به صورت همزمان با پخش سریال تلویزیونی "هشت و نیم دقیقه" بود.

بازیگر سریال "اولین شب آرامش" تصریح کرد: نمایش "پوست انداختن" هر شب از ساعت 21 تا 22 در تماشاخانه ارغنون در خیابان نوفل لوشاتو برگزار می شود.

این بازیگر همچنین اظهار کرد: نمایش "پوست انداختن" از سبک خاصی برخوردار است که می توان نام آن را رئالیسم جادویی گذاشت و افرادی که درباره این سبک مطالعه بیشتری داشته اند، به طور یقین آگاهی بیشتری در این زمینه دارند.

قلی خانی همچنین یادآور شد: پژمان جمشیدی، نازنین کریمی و توماج بهزادی از جمله دیگر بازیگرهایی هستند که در کنارمن در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

بازیگر سریال تاریخی "سرزمین کهن" توضیح داد: نمایش ما تا آخر آبان روی صحنه است و تصور می کنم "پوست انداختن" برای من و برای بازگشتن به تئاتر، شروع خوبی محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه کارهای تصویری یکی دو پیشنهاد دیگر دارم ا ما چون نمی خواهم نقشی را دوباره تکرار کنم، ترجیح می دهم اگر دوباره بخواهیم فعالیتی داشته باشم، با متن متفاوت تری کار کنم.

گفتنی است، سریال تلویزیونی "هشت و نیم دقیقه" به کارگردانی شهرام شاه حسینی و با بازی شبنم قلی خانی به عنوان نقش اصلی، هر شب ساعت 21:30 میهمان مخاطبان شبکه دو سیما می شود.

همچنین در این اثر تلویزیونی هنرمندانی همچون سام درخشانی، بهرنگ علوی، پژمان بازغی، حمید ابراهیمی، توفان مهردادیان، الهه حصاری و آشا محرابی به ایفای نقش می پردازند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *