سفر وزیر ارتباطات به منظور امضای تفاهم‌نامه الکترونیکی

20:50 - 16 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۴۰۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار خوزستان گفت: کامل کردن نظام شبکه مراقبت‌های نوین سلامت در خوزستان یکی از ضروریات است.
سفر وزیر ارتباطات به منظور امضای تفاهم‌نامه الکترونیکی
به گزارش گروه سیاسی ، غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این استان بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها را در حوزه‌های زیرساختی دارد اظهار کرد: به منظور عقد یک تفاهم‌نامه وزیر ارتباطات در روز 20 آبان به استان سفر خواهد کرد که یک گام بلند در جهت کسب و کار الکترونیک صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به مزایای این تفاهم‌نامه و انجام طرح تحول حوزه سلامت افزود: کامل کردن نظام شبکه مراقبت‌های نوین سلامت در کلان‌شهرها، آگاهی از کار سلامت جامعه و ایجاد کردن پرونده‌های الکترونیک حوزه سلامت از نیازهای ضروری است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: کامل کردن نظام شبکه مراقبت‌های نوین سلامت در خوزستان یکی از ضروریات است و در کنار آن وزارت بهداشت 30 درصد از مسؤولیت و نظارت کننده و پایش‌گر نیز 70 درصد از مسؤولیت را بر عهده دارند.

شریعتی با اشاره به مشکل کیفی آب در سطح استان و کلان‌شهر اهواز تصریح کرد: باید در این رابطه اقدامات و گام‌های مثبت و موثری توسط مسؤولان و دولت برداشته شود و در این رابطه وظیفه بهداشت را به عنوان پایش‌گر بیشتر و دو برابر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این افزایش مسؤولیت بهداشت نشان دهنده این است که خوزستان در معرض آسیب قرار دارد خاطرنشان کرد: باید با نگاه جدی‌تر نسبت به مسائل پیگیر بود و به هیچ‌وجه نباید غفلتی در آن صورت بگیرد، زیرا ایجاد مشکل در حوزه بهداشت باعث وارد شدن آسیب جدی به سلامت مردم می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *