"دورهمی" روی آنتن رفت/مدیری می‌تواند "ساعت5 عصر" را همزمان با برنامه تلویزیونی‌اش کلید بزند؟

10:30 - 16 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۳۸۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در گزارش زیر با توجه به پخش دوباره مجموعه تلویزیونی "دورهمی"، به زمان احتمالی آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی "ساعت 5 عصر" می پردازیم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، روز گذشته روابط عمومی "ساعت 5 عصر" نخستین فیلم سینمایی مهران مدیری در متنی اختصاصی که برای گروه فرهنگی ارسال کرد، تمامی شایعات و خبرهای اعلام شده در خصوص پیش تولید "ساعت5 عصر" را  که تا به امروز در رسانه ها منتشر شده است را تکذیب نموده و اعلام می دارد هیچگونه فعالیت و پیش تولیدی در رابطه با این پروژه انجام نگرفته است.

بر این اساس و با توجه به اینکه ادامه مجموعه "دورهمی" از پنجشنبه 13 آبان روی آنتن شبکه نسیم رفت، می توان چنین حدس زد که مدیری ساخت فیلم سینمایی اش را به ابتدای سال 1396 منتقل می کند چرا که تا این لحظه از 12 قسمت آماده ی برنامه "دورهمی"، دو قسمت پخش شده و تنها 10 قسمت باقی مانده که با پخش هفته ای 3 قسمت، این قسمت ها نیز به زودی پایان می یابد.

بنابراین مدیری برای اینکه بتواند برنامه تلویزیونی اش را به پخش برساند، فرصتی برای کلید زدن فیلم سینمایی "ساعت 5 عصر" ندارد به خصوص که قرارداد این برنامه با شبکه نسیم، تا پایان سال جاری است و طبیعتا فرصتی برای انجام  کارهای دیگر  باقی نمی ماند.

گفتنی است روابط عمومی فیلم "ساعت 5 عصر" همچنین به این نکته اشاره کرده که از این پس، تمامی اخبار مربوط به نخستین ساخته سینمایی مدیری، به صورت رسمی و از راه روابط عمومی این اثر، اطلاع رسانی می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *