توسعه همکاری‌های اداره ورزش و جوانان و زندان چابهار

22:20 - 13 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۵۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در نشست مشترکی که با حضور مسئولین زندان و اداره ورزش و جوانان چابهار برگزار شد بر توسعه همکاری‌های اداره ورزش و جوانان و زندان چابهار تاکید شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‎‏های کل کشور، نشست مشترکی با حضور مسئولین زندان و اداره ورزش و جوانان چابهار برگزار شد.
 
در این نشست که در راستای برنامه ها ودستورالعملهای سازمانی و تحقق مفاد تفاهم نامه همکاری اداره کل زندانهای استان و اداره کل ورزش وجوانان برگزار شد رئیس زندان چابهار  ضمن تقدیر و تشکر ازحسن همکاری و تعامل سازنده مسئولین اداره ورزش وجوانان با زندان به ارائه گزارش مختصری ازفعالیتهای انجام گرفته درخصوص توسعه برنامه های ورزشی درزندان چابهار پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد که انشاءالله باهمکاری وتعامل سازنده طرفین دراجرای بهتر مفاد تفاهم نامه وفعالیتهای ورزشی زمینه ایجاد روحیه نشاط و شادابی مضاعف دربین کارکنان ،پرسنل وظیفه زندان و مددجویان فراهم شود.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار ضمن تقدیر و تشکر از حضورمسئولین زندان در اداره ورزش و جوانان گفت: ورزش زمینه ساز سلامت جسمی و روحی انسانها است که ارتقای کیفیت زندگی افراد تا حدود زیادی  درگرو آن می باشد و به امر ورزش در داخل زندان باید به مراتب بیشتر ازمحیط بیرون توجه شود  چرا کهاز نیازهای اساسی برای تربیت زندانیان است.
 
وی در این جلسه قول همکاری و تعامل در زمینه توسعه فعالیتهای ورزشی زندان را داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *