رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شرافت ایرانی متعلق به افرادی است که متجاوزان آمریکایی را بازداشت می‌کنند

20:50 - 13 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۴۱۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرافت ایرانی متعلق به آن فردی است که در دل دریا و در مقابل همه ابزارهای جنگی دشمن، متجاوزان آمریکایی را بازداشت می‌کند نه به برخی از الگوهایی که به جوان ایرانی ارائه می‌شود.
شرافت ایرانی متعلق به افرادی است که متجاوزان آمریکایی را بازداشت می‌کنند
به گزارش گروه سیاسی ، محمدحسین صفارهرندی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: مقایسه امروز ایران و مصر که دو کشور با شرایط یکسان در زمان انقلاب اسلامی بودند نشان می‌دهد که نتایج انقلاب اسلامی چیست؟

وی ادامه داد: مصر به آمریکا نزدیک شد و ایران در مقابل آمریکا ایستاد، بدون 13 آبان انقلاب اسلامی به عنوان راه سوم در جهان شناخته نمی‌شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: شرافت ایرانی متعلق به آن فردی است که در دل دریا و در مقابل همه ابزارهای جنگی دشمن، متجاوزان آمریکایی را بازداشت می‌کند نه به برخی از الگوهایی که به جوان ایرانی ارائه می‌شود.

صفارهرندی اضافه کرد: آنهایی که می‌گویند مبارزات ایران اسلامی بی‌فایده بوده است به نفوذ ایران در منطقه و وضعیت علمی کشور نگاه کنند.

وی تشریح کرد: رئیس جمهور روز گذشته در مورد بیکاری صحبت کرد، اما ترمیم کابینه دولت یازدهم اصلاً اقتصادی نیست، موضوع اقتصاد و معیشت دغدغه اصلی جامعه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *