محل استقرار موکب ها نبايد گره ترافيکی ايجاد کند

10:22 - 12 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۰۴۲
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: موکب های برپا شده در مسیر زائران اربعین نباید موجب انسداد راه و ایجاد گره ترافیکی شود.
به گزارش گروه جامعه ،سردار منوچهر امان اللهی گفت: در ایام اربعین دو محور حمیل- تنگه قیر شباب و محور اسلام‌آباد غرب- قلاجه از سوی مأموران پلیس راه تحت کنترل ترافیکی قرار می ‌گیرد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
 
وی با بیان اینکه تمام نواقص و نیازمندی‌ های این دو محور به راه و شهرسازی و سازمان راهداری اعلام‌ شده و تا اربعین رفع مشکل خواهند شد، تصریح کرد: پلیس ‌راه استان کرمانشاه راه ‌های ارتباطی بین ایلام و کرمانشاه در حوزه استحفاظی خود را تحت کنترل و مدیریت قرار می ‌دهد و با هرگونه تخلف حادثه‌ ساز برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
 
مقام ارشد انتظامی استان با تأکید بر اینکه محل استقرار موکب ها نباید گره ترافیکی ایجاد کند، گفت: همکاری مردم و دستگاه ‌ها با پلیس موجب ایجاد نظم، آرامش و ترافیک بدون حادثه در ایام اربعین خواهد شد.
 
حضور 55 گشت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
 
سردار امان اللهی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت ‌ها برای روان ‌سازی ترافیک در این دو محور استفاده می‌ شود، از سازمان امداد و نجات نیز خواست نیرو و تجهیزات لازم را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در محل تردد زائران مستقر کنند.
 
وی ادامه داد: در ایام اربعین به‌ صورت شبانه روزی مسیر تردد زائران اربعین پایش و کنترل می‌ شود و رانندگان باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
 
فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: در این ایام 51 گشت محسوس و چهار گشت نامحسوس برای نظارت بر تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان مستقر خواهند شد.

سردار امان اللهی خاطرنشان ساخت: پلیس با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش خواهد کرد تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.  




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *