هدف دشمنان از اسلام هراسی،مقابله با انقلاب اسلامی است

23:40 - 12 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۹۴۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان ما با مقابله نظامی نتواسته اند به اهداف خود برسند و به همین دلیل موضوع اسلام هراسی را دردنیا مطرح کردند تا از این طریق بتوانند به خواسته های خود برسند.
هدف دشمنان از اسلام هراسی،مقابله با انقلاب اسلامی است
به گزارش گروه سیاسی ، سعید جلیلی در همایش "زنده باد مرگ بر آمریکا، تهدید زدایی یا تنش زدایی؟" در دانشگاه شیراز بیان کرد: آنها برای نشان دادن چهره نازیبا از اسلام در دنیا و ایجاد موج اسلام هراسی اقدامات بسیاری انجام داده و می دهند که هدف اصلی آنها از این اقدامات ایجاد ترس از انقلاب اسلامی است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: مواردی از جمله اینکه در دانشگاه های ما چه رخ می دهد، تراکنش های بانکی ملت ها به چه صورت انجام می شود و چه کسانی در لیست سیاه قرار داشته باشند یا نداشته باشند به دشمنان ما ارتباطی ندارد. 

جلیلی ادامه داد: جهاد کبیر به این معناست که اتکا تنها به خدا باشد لذا با این روحیه نمی توان شخص دیگری را به عنوان کدخدا پذیرفت. 

وی با بیان اینکه یک ملت خودش سیاست گذاری می کند، تصمیم می گیرد و برای رسیدن به اهدافش عمل می کند، بیان داشت: ملت ایران اعلام کرد که می توانیم و ملت ما توانست بر همین اساس ملت های دیگر نیز مردم ما را به عنوان الگو انتخاب کردند و برای رسیدن به اهداف خود عمل کردند. 

جلیلی با بیان اینکه در مسئله هسته ای به دنبال تضعیف منابع قدرت ملت هستند، افزود: در مسئله هسته ای اگر بگویی این کار غلط است آنها می گویند نه باید این رفتار انجام شود و بر این اساس معادلاتی را شکل می دهند تا منابع قدرت ما تضعیف کنند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: به همین دلیل برخی از مفاهیم اساسی که باید با دقت مورد توجه قرار گیرد تا ملت بتواند از حقوق خود دفاع کند باید در مباحثات، صمیمانه بررسی شود. 

جلیلی اظهار داشت: آمریکا در منطقه با معرفی کردن دوست و دشمن خود، اهداف شومی را دنبال می کند و در کشور نیز با ایجاد دشمنی های ساختگی و دوستی های کاذب حرکت هایی را انجام می دهد تا بتواند راه را برای انجام فعالیت های خود باز کند. 

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان اضافه کرد: اساس فعالیت این شبکه ها برای ایجاد تردید در بهره مندی مردم از داشته های خود است و تلاش می کنند با شتاب زدگی و سراسیمه ملت را در مسیر حرکت خود دچار تردید کنند. 

او گفت: ما هم با تنش زدایی موافق هستیم اما نکته مهم در این موضوع این است که تهدید زدایی رفع شود تا انقلاب اسلامی بتواند در راه رسیدن به اهداف خود حرکت کند. 

جلیلی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نتوانستند مانع از رشد انقلاب ما شوند و این درحالی است که در مدت 37 سال روش هایی متفاوتی را برای ملت اتخاذ کردند تا در وحدت ملی ما رخنه کنند اما موفق نشدند. 

وی بیان کرد: در نیم قرن گذشته حرکت های مردمی در منطقه شکل گرفته است که همه آن حرکت ها با ایجاد بحران هایی، نافرجام ماند و انقلابی شکل نگرفت و شکست خورد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در چند سال اخیر برخی از کشورها از جمله مصر، حرکت های مردمی مشابه انقلاب اسلامی را انجام دادند اما هیچ کدام از آنها به ثمر ننشست و مخالفان آنها مانع از رشد آن حرکت های مردمی شدند و شکست خوردند. 

جلیلی اضافه کرد: این درحالی است که ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توانسته به رغم توطئه های دشمنان، انقلاب خود را حفظ کرده و در تمام مراحل موفقیت های چشمگیری را به دست آورد که این موفقیت یک سوال مهم برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده است. 

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی مردم دنیا دیدند که دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل ایران چه کارهایی را انجام دادند و به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بودند. 

جلیلی بیان داشت: دلیل اصلی موفقیت انقلاب ما تسخیر لانه جاسوسی بود که امام آن را یک انقلاب و حرکت بزرگ نامیدند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *