اعضا از سیاسی شدن شورا پرهیز کنند/ انتشار نام من در میان لیست املاک نجومی شهرداری خیانت به جامعه ایثارگری بود

12:46 - 11 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۷۰۶
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: عده ای با طرح نام من در میان دریافت کنندگان املاک نجومی از شهرداری به دنبال این بودند که نام جامعه ایثارگری کشور را خدشه دار کنند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، معصومه آباد در سیصدو دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: اقداماتی که در شهر تهران درحوزه نوسازی بافت فرسوده صورت گیرد سبب شد در کنار 26هزار و 600 نفر از کارکنان شهرداری مردم نیز از امتیاز احیای بافت فرسوده بهره مند شوند.

وی افزود: بهبود وضعیت بافت های فرسوده شهر تهران خواسته تمام اعضای شورای شهر تهران است و در این رابطه اقدامات اساسی در دستور کار قرار گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ورود به موقع قوه قضائیه به بحث واگذاری املاک در شهرداری تهران اظهار کرد: سازمان های فرادست همانند قوه قضائیه به موضوع واگذاری املاک ورود پیدا کرده و اگر تخلفی در این رابطه محرز شود در زمان لازم به تخلف رسیدگی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث واگذاری املاک شهرداری تهران شاهد یک دروغ نجومی بودیم خاطر نشان کرد: عده ای آمدند وبحث املاک نجومی را مطرح کردند وبه این خاطر که حاشیه سازی کنند یک دروغ نجومی را نیز مطرح کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اخبار کذب منتشر شده پیرامون واگذاری املاک به برخی از اعضای شورای شهر تهران اذعان کرد: پس از مسائل مطرح شده من روز عید غدیر سند خانه ام را آماده کردم تا به عنوان وثیقه در اختیار خانواده خبرنگاری که حاشیه ها را مطرح کرده بود و اکنون در زندان به سر می برد قرار دهم.

آباد تاکید کرد: پیش از انتشار گزارش کذب یک خبرنگار درخصوص واگذاری املاک من در مصاحبه ای که با این فرد داشتم اعلام کردم که نه مالک زمینی هستم که از طرف شهرداری به من واگذار شده ونه هیچ یک از اعضای خانواده من این املاک را دریافت کرده اند.

وی با انتقاد از سیاسی کاری های صورت گرفته در بحث واگذاری املاک اظهار کرد: امیدوار هستم در بحث واگذاری املاک هیچ سیاسی کاری در میان نباشد و اگر اعضا مسائلی را مطرح می کنند تنها از روی دلسوزیشان برای شهر و شهروندان تهرانی باشد.

آباد با بیان اینکه مادر من اکنون در خانه 50 متری که استیجاری نیز هست در محدوده امامزاده داود زندگی می کند خاطر نشان کرد: درحالی عده ای به من تهمت دریافت املاک نجومی به شهرداری تهران را زدند که نه خود من و نه اعضای خانواده ام این املاک را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: مادر من مادر یک شهید و یک فرزند آزاده و همسر یک جانباز است اما اکنون به دور از هر گونه حاشیه ای در یک خانه استیجاری مستقر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه خبرنگار منتشر کننده اخبار املاک نجومی شهرداری را همانند فرزند خودم می دانم گفت: این خبرنگار همانند پسر من می ماند و من حاضر هستم اکنون برای آزادی او هرکاری که از دستم بر می‌ آید را انجام دهم.

وی خواستار انتشار یک نامه از سوی اعضای شورای شهر تهران به منظور حفظ کیان اعضایی شد که نامشان در بحث واگذاری املاک نجومی مطرح شده است و در این رابطه خاطر نشان کرد: در شرایطی که یک خبر کذب منتشر شد و نام 5 تن از اعضای شورا در این نامه مطرح شد اعضا اکنون باید برای روشن شدن موضوع و اینکه مطالب کذب بوده است نامه ای را منتشر کرده و در اختیار شهروندان قرار دهند.

آباد با اشاره به حواشی مطرح شده پیرامون شورای چهارم شهر تهران اظهار کرد: درخواست من از اعضای شورای شهر تهران این است که اجازه دهند در ماههای پایانی شورا امور بر مبنای روال قبلی خود پیش رفته و از هر گونه سیاسی شدن پارلمان تهران دوری کنند.

وی با تاکید بر اینکه عده ای با طرح حواشی پیرامون اعضای شورا به دنبال رسیدن به مقاصد اصلی خود بودند خاطرنشان کرد: اینکه نام من در میان دریافت کنندگان املاک نجومی مطرح شده از جمله حواشی است که قرار بوده برای جامعه ایثارگری کشور که من نیز جزئی از آن جامعه هستم ایجاد شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *