معرفی نسل جدید آزرا به عنوان پرچمدار جدید هیوندای+تصاویر

3:18 - 11 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۲۰۱
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
اخیرا هیوندای نسل جدید آزرا را معرفی کرده است، خودرویی که می تواند پرچمدار جدیدی برای هیوندای باشد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از کلیک، هیوندای پس از انتشار تصاویر جاسوسی و چند اسکچ طراحی از نسل جدید هیوندای یا گرنجور در کره جنوبی، اولین تصاویر واقعی و رسمی نسل جدید این سدان میان سایز را منتشر کرده است. آزرا بعد از جدایی از برند جنسیس از هیوندای و عرضه محصولات لوکس توسط این برند، لوکس ‌ترین و بزرگ ‌ترین سدان هیوندای به حساب می آید.

نسل ششم آزرا

نسل جدید آزرا نسل ششم این مدل است و با اینکه هم چنان سنت های خود را حفظ کرده است طراحی جسورانه و مدرنی دارد. کره ‌ای‌ ها می گویند نسل جدید آزرا پیشتاز عصر جدید طراحی برای هیوندای است. البته شباهت زیاد آزرای جدید با محصولات برند لوکس جنسیس کاملا مشخص است. این شباهت به حدی است که بعضی می گویند ممکن است هیوندای نسل جدید آزرا را به جای جایگزین کردن با نسل فعلی، به‌ عنوان مدلی مجزا تحت برند جنسیس در ایالات‌متحده ارائه کند. در این صورت آزرا مثل لکسوس  ES، سدانی دیفرانسیل جلو در سبد محصولات جنسیس خواهد بود.

نسل ششم آزار

نسل جدید آزرا

آزرا ۲۰۱۷  در قسمت جلویش پنجره ‌ای با فرمی کاملاً مشابه جلو پنجره جنسیس G70 و G90 دارد که در دو طرف آن چراغ‌ های جلوی باریکی که بازهم به چراغ های G90 شباهت دارند قرار گرفته‌ اند. فرم سپر جلو هم شبیه به G90 طراحی شده است. در قسمت جانبی لچکی معروف آزرا همچنان وجود دارد و در قسمت عقب نیز سنت چراغ‌ های متصل ‌به‌ هم آزرا همچنان حفظ شده است. البته فرم مدرن تری به خود گرفته است.

نسل جدید آزرا

آزرای جدید علاوه بر اینکه ظاهر بیرونی زیباتر و لوکس‌ تری نسبت به قبل دارد در طراحی داخلی هم لوکس ‌تر شده است. به طوری  که در تصویر منتشر شده از داخل آن، نشان می دهد که داشبورد، رو دری‌ ها و صندلی‌ های آن همگی با چرم پوشیده شده‌اند. هیوندای در این ‌باره گفته است: طراحی داخلی آزرای با فناوری ‌های جدید دارای سطح بالایی از هنر طراحی داخلی شده است که تجربه ‌ای مدرن از یک هیوندای پریمیوم را عرضه می‌ کند.

نسل جدید آزرا

پیشرانه‌ های نسل جدید آزرا هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد هیوندای همان موتور های چهار سیلندر و شش سیلندر سابق را برای آن ارائه کند که احتمالاً نسخه توربو شارژ آن‌ ها هم ارائه می شود. نیروی موتور ها نیز توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. فروش هیوندای آزرا/گرنجور ۲۰۱۷ ماه آینده در کره جنوبی آغاز خواهد شد. اما برای اینکه بفهمیم برنامه های آینده هیوندای برای عرضه آزرا چیست باید صبر کنیم.



نسل جدید آزرا

نسل جدید آزرا


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *