خدری: عملکرد خوبی در مجلس دهم دارم/ توجه به روستائیان از سوی نمایندگان ضرورت دارد

6:05 - 10 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۹۲۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان قصد دارد با گذشت حدود 5 ماه از آغاز به کار مجلس دهم به سراغ نمایندگان این مجلس برود تا عملکرد آن ها را از نگاه خودشان بسنجد.
گروه سیاسی: "مجلس دهم" در هشتم خرداد ماه 95 افتتاح شد؛ حدود 5 ماه از آغاز به کار این مجلس می گذرد و اگر دوره آن را 48 ماه بدانیم در واقع حدود یک دهم آن سپری شده است؛ مجلس دهم از حیث نوع و سابقه نمایندگان دارای یک ویژگی منحصر به فرد است و آن اینکه 178 تن از اعضای این مجلس برای نخستین بار است که ردای نمایندگی را به تن کرده اند؛ همچنین تنها 78 نفر از نمایندگان مجلس سابق مجوز حضور در مجلس دهم را کسب کرده اند.

از لحاظ نوع جهت گیری و گرایش سیاسی نمایندگان جدیدالورود به پارلمان باید گفت که در مجموع حدود 44 درصد از نمایندگان اصولگرای مجلس دهم را چهره‌هایی هستند که تاکنون در مجلس حضور نداشته‌اند و یا سابقه وزارت ندارند؛ همچنین 74 درصد نمایندگان اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب مجلس دهم نیز برای اولین بار بر صندلی نمایندگی تکیه زده‌اند.

حوزه پارلمانی گروه سیاسی قصد دارد با گذشت حدود 5 ماه از آغاز به کار مجلس دهم به سراغ نمایندگان این مجلس برود تا عملکرد آن ها را از نگاه خودشان بسنجد؛ اینکه آن ها تاکنون چند نطق داشتند و چند تذکر؟ اینکه آن ها چه موضوعاتی را در سطح ملی و منطقه ای پیگیری کرده اند؟ و اینکه نهایتا به خود چه نمره ای می‌دهند؟


عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، پیرامون رویکرد کاری خود در مجلس دهم اظهار کرد: بنده تا به امروز و پس از گذشت تقریبا 5 ماه از مجلس دهم سعی کرده ام که در راستای تحقق مطالبات مردم و اجرای وظایف نمایندگی خود به بهترین شکل ممکن وارد عمل شوم.

وی افزود: تا به امروز توانسته ام با انجام یک نطق اضطراری و چند تذکر پیرامون موضوعات مختلف در جلسات علنی مجلس جملاتی را بیان کنم که امیدوارم در جهت حل مشکلات مردم کارساز باشد.

نماینده مردم بوشهر با اشاره به اینکه تا به امروز تقریبا با اکثریت وزرا در جهت پیگیری مطالبات مردم بوشهر جلسه و مکاتبه داشته ام خاطرنشان کرد: تا به این لحظه از عملکرد خودم در مجلس بسیار راضی هستم اما قائل به این نیستم که نمره ای را به خودم بدهم.

خدری با  اشاره به اقدامات خود در سمت نمایندگی در حوزه انتخابیه اش تاکید کرد: در طول این مدت تقریبا به بسیاری از روستاهای بوشهر سفر کرده ام و توانسته ام با انجام این سفرها به همراه مسئولان استانی مشکلات روستائیان را حل کنم از این رو عقد بستم که در دوران نمایندگی به همه استان های بوشهر حتی روستاهای تک خانوار نیز سر بزنم.

وی تصریح کرد: بنده بر این باورم که نمایندگی تنها به حضور در شهر و شهرستان منوط نمی شود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: بنده در حال حاضر پیرامون حل مشکل روستائیان به خصوص در بخش آب و بهداشت اقداماتی را در حوزه انتخابیه ام انجام داده ام که امیدوارم در آینده مفید باشد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *