رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکیل جلسه شورای پیشگیری از جرم دادگستری‌های جنوب استان آذربایجان شرقی در دادگستری مراغه

5:30 - 10 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۸۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه پیشگیری از وقوع جرم با حضور روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی بناب، ملکان، عجب‌شیر، مراغه و گلستانی با موضوع گزارش سیمای جرائم حوزه‌های قضایی جنوب این استان و پیشگیری از وقوع جرائم مواد مخدر با رویکرد دستور العمل ریاست قوه قضائیه در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان تشکیل شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، جلسه پیشگیری از وقوع جرم با حضور روسا و دادستانهای حوزه های قضایی بناب، ملکان، عجبشیر، مراغه و گلستانی (مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی قوه قضائیه) با موضوع گزارش سیمای جرائم حوزه های قضایی جنوب این استان و پیشگیری از وقوع جرائم مواد مخدر با رویکرد دستور العمل ریاست قوه قضائیه درجهت کاهش جمعیت کیفری زندان تشکیل شد.

در ابتدای جلسه خیرالهی رئیس دادگستری شهرستان مراغه از همکاری و تلاش اعضای شورا جهت ارائه روش‌های کارشناسی به منظور پیشگیری از وقوع جرایم تقدیر کرده و سپس روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی گزارشی از سیمای جرایم منطقه ارائه کردند.

در ادامه جلسه گلستانی مدیرکل پیشگیری های امنیتی و انتظامی قوه قضائیه با تعریف اصطلاح پیشگیری از وقوع جرم بر ضرورت بکارگیری اقدامات پیشگیرانه تاکید کرده و بکارگیری برخی از روش‌های اعمال مجازات در برخورد با آسیب‌های اجتماعی را مناسب ندانست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *