اعلام آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای خدمت به زائرین اربعین/ تسهیل حضور دانشجویان

9:18 - 10 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۷۶۱
معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: موکب های این دانشگاه در استان های مرزی برای خدمات رسانی به زائران اربعین راه اندازی می شود.
اعلام آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای خدمت به زائرین اربعین/ تسهیل حضور دانشجویانبهزاد بهرامی نصب معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت و با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت:دانشگاه جامع علمی کاربردی درسال جاری با تغییرات متعددی رو به رو بوده است.

وی افزود: برگزاری مرکز قرآن و عترت یکی از اقدامات ما در دانشگاه جامع علمی کاربردی است.همچنین در نظر داریم برای توسعه ورزش همگانی و اداره کل تربیت بدنی در دانشگاه ها فعالیت هایی را انجام دهیم.

بهرامی نصب بیان کرد:ایجاد سامانه نظارت و ارزیابی عملکرد فرهنگی مراکز علمی کاربردی از دیگر فعالیت های ما در این دانشگاه است.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اقدامات دانشگاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین خبر داد و گفت:برای  این روز ها در استان های مرزی مثل ایلام و خوزستان موکب هایی برای پذیرایی از زائرین پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: دانشجویانی که تمایل سفر به اربعین و کمک به زائرین را دارند می توانند از طریق سامانه حج و زیارت ثبت نام خود را انجام دهند.دانشگاه نیز سفر این افراد را تسهیل می کند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *