قیمت مرغ کاهش یافت

12:28 - 08 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۱۹۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی، گفت: قیمت هرکیلو مرغ درشت نسبت به اواخر هفته گذشته 100 تومان کاهش داشت و اختلاف قیمت بین مرغ سایز و درشت به 200 تومان در هرکیلو رسید.
کاهش 100 تومانی قیمت مرغ +قیمت اجزاء مرغ مهدی یوسف‌خانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص قیمت مرغ در هفته جاری اظهار کرد: قیمت مرغ نسبت به اواخر هفته با کاهش 100 تومانی همراه شد که در این میان قیمت هرکیلو مرغ درشت  6 هزار و 800 تومان و مرغ سایز به کیلویی 7 هزار تومان رسید.
 
وی همچنین در رابطه با قیمت اجزاء مرغ گفت: قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر 5 هزار و 800 تومان، و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ و هر کیلو 6 هزار و 800 تومان در واحدهای صنفی به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی افزود: هرکیلو سینه مرغ بدون کتف  12 هزار و 500 تومان وسینه با کتف 11 هزار و500 تومان در واحدهای صنفی عرضه می‌شود.

یوسف‌خانی در توضیح نوسان قیمت مرغ گفت: در تعیین قیمت مرغ عوامل بسیاری تاثیر گذار است که از جمله آن‌ها می‌توان به نوسان قیمت نهاده‌ها و میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد که باعث نوسانات اخیر قیمت مرغ شده است.
 
انتهای پیام/



ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
0
در شهرستان ما نزدیک به 300 مرغداری وجود دارد و بعلاوه در همین شهر و شهر مجاور آن، چند کشتارگاه مرغ؛ قیمت مرغ در شهر ما گاهاً از مرکز استان، رشت نیز بیشتر است. سوال بنده این است که اولاً مگر وفور مرغداری در یک شهر 50 هزار نفری، موجب رقابت در قیمت نمیشود که قیمت ها این چنین بالاست؟ ثانیاً مگر قیمت کشتار، حمل و نقل و سایر قیمت های افزوده در شهر ما و شهرهای مجاور به یک اندازه حساب می شود که قیمت ها گاها مساوی و یا بیشتر از سایر شهرهاست؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *