سمپوزیوم دستیاران تخصصی دندانپزشکی ترمیمی برگزار می شود

22:40 - 07 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۷۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
همزمان با شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران دومین سمپوزیوم سراسری دستیاران تخصصی ترمیمی و زیبایی، روز پنج شنبه در هتل المپیک تهران آغاز بکار کرد.
به گزارش گروه جامعه ،اسماعیل یاسینی رئیس دومین سمپوزیوم دستیاران تخصصی ترمیمی و زیبایی ایران، گفت: دومین سمپوزیوم دستیاران تخصصی ترمیمی و زیبایی با هدف ارتقا سطح علمی و ایجاد بستری مناسب جهت هم اندیشی متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و با رویکرد اختصاصی به نیازهای علمی و شغلی همکاران جوان در عرصه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی برگزار می شود.
 
وی افزود: این سمپوزیوم با سخنرانی و مسابقه علمی و عملی برای دستیاران ترمیمی جوان برگزار می شود چرا که این سرمایه گذاری در تامین نیروهای کارآمد و متخصص برای یک جامعه نشانگر شاخصه های بالاتری از پیشرفت در جامعه امروزی است.
 
رئیس دومین سمپوزیوم دستیاران تخصصی ترمیمی و زیبایی اظهار داشت : مخاطبین این سمپوزیوم دستیاران تخصصی ترمیمی و زیبایی دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور خواهند بود  و برنامه های متنوعی در قالب سخنرانی هایی با موضوعات مورد نیاز این گروه و همچنین مسابقه ای بین دستیاران جهت سنجش دانش و مهارت علمی و عملی آنها برگزار خواهد شد و در آخر جوایز نفیسی نیز به نفرات برتر اعطا می شود .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *