تاخیر 6 ساعته پرواز مشهد - تهران ایران ایر

22:33 - 06 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۶۹۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
پرواز شماره IRA465 هواپیمایی ایران ایر، با تاخیر 6 ساعته مواجه شد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، پرواز شماره IRA465 هواپیمایی ایران ایر که قرار بود ساعت 15:45 امروز از مشهد وارد فرودگاه مهرآباد شود ، با تاخیر مواجه شد.


ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
سلام من تو اون پرواز بودم اولا که پرواز ساعت 14.15 بود و بعد هم ساعت 12 شب تازه از فرودگاه مشهد حرکت کرد. در تمام این مدت هیچ کس پاسخگوی این همه معتلی و اعصاب خوردی مردم نبود.
ابوفاضل
|
-
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
سلام. من مسافر این پرواز بودم. ساعت 2 و 45 دقیقه بلیط داشتیم. پیام اومد که پرواز 3 ساعت و 20 دقیقه تاخیر داره، اومدیم فرودگاه بار رو تحویل گرفتن، یه پرواز دیگه ایران ایر که میخواست رشت بره موتورش رو هوا دچار نقص فنی شد هواپیمای 465 ما رو براشون فرستادن. ما تا 12 شب یعنی 9 ساعت تاخیر تو فرودگاه سر گردان بودیم. آخرش با هواپیمای زاگرس ما رو فرستادن تهران ساعت 2 مهراباد بودیم. هیچکس تو فرودگاه جوابگو نبود. من دیگه توبه کردم با ایران ایر سفر کنم.
حسین
|
-
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
0
سلام. بنده مسافر این پرواز بودم. تاخیر 12 ساعت بود نه 6 ساعت. تمام فیلم ها و مستندات و بلیط ها هم موجود است. به جای ساعت 14:15 دقیقه ساعت 2 صبح فردای آن روز پرواز کردیم و پرواز شماره 645 ساعت حدود 3:30 بامداد روز 7 آبان در فرودگاه مهرآباد نشست. واقعا ایران ایر باید خجالت بکشد که با وضعیتی اسف بار آنهم با اعتراض شدید مردم در بین سالن ترانزیت و نه در هتل یا وی آی پی، بلکه با آبروریزی به مردم شام داد. به ما هیچ خسارتی پرداخت نشد و هیچ احترامی برای مردم و مسافرین قائل نبودند. ایران ایر خودش را بی آبرو کرد. جالب تر اینکه هواپیمای ما روی باند بود و در کمال تعجب به جای تهران مسافران رشت را با خود برد و ساعت 12:30 شب به مشهد برگشت تا پس از سوختگیری ما را با خود به تهران ببرد!
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *