واکنش ایران به اظهارات سفیر امارات در واشنگتن

18:45 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۳۸۶
دسته بندی: سیاست
بخش مطبوعاتی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در نیویورك در واكنش به اظهارات یوسف العتیبه، سفیر دولت امارات در واشنگتن، این اظهارات را ناشی از ناآگاهی فتنه جویانه وی خواند و تكرار این قبیل مواضع بی اساس و نسنجیده را محكوم كرد.
به گزارش گروه سیاسی ؛ در واكنش نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورك آمده است: اظهارات سفیر دولت امارات در مركز پیشرفت آمریكایی برخاسته از ناكامی های بی شمار و محرز عاملان اصلی ناامنی و بی ثباتی در منطقه است كه با ائتلافی شكست خورده بیش از یك سال است كه مردم بی دفاع یمن به ویژه زنان و كودكان را هدف موشك ها و حملات وحشیانه خود قرار داده اند. 

بخش مطبوعاتی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در نیویورك ضمن توصیف این اظهارات به ناآگاهی فتنه جویانه سفیر اماراتی، نیروهای حشد الشعبی و انصارالله را مقاومانی خواند كه با استفاده از ظرفیت های مردمی و بومی و اتكا به پشتوانه داخلی در مقابل تروریسم وهابی و تكفیری در عراق و یمن ایستاده اند.

نمایندگی كشورمان در نیویورك همچنین اظهارات این مقام اماراتی در خصوص قانون اساسی و انتخابات ایران را مداخله آشكار در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح كرد این اظهارات نسنجیده در حالی صورت میگیرد كه این كشور حاشیه خلیج فارس فاصله زیادی با اصول اولیه دموكراسی دارد.



ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
کشور کوچک امارات را ما ایرانیها آباد کردیم...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *