جاعلان 85 ميليارد ريالی در بندرانزلی به دام افتادند

15:15 - 04 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۷۹۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگيري چهار عضو ، باند جاعلان حرفه ای ، به اتهام جعل يک فقره چک 85 ميليارد ريال در شهرستان بندرانزلی خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار محمدرضا میرحیدری گفت: ماموران آگاهی شهرستان بندرانزلی در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت اعضاء یك باند جعل چك، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینكه با تحقیقات نامحسوس شبانه روزی و شناسایی اعضای باند، موضوع جعل و كلاهبرداری متهمان برای كارآگاهان محرز شد، افزود: یكی از اعضای باند كه فردی 22 ساله بود، در حالی كه قصد داشت یك چك جعل شده 85 میلیارد ریالی را وصول و به حساب جعلی خود واریز كند، دستگیر شد.
 
این مقام ارشد انتظامی با تصریح بر اینكه با اقدام به موقع ماموران ، سه عضو 26،28 و 35 ساله این باند نیز دستگیر شدند، بیان داشت: از متهمان هفت فقره چك جعل شده نیز كشف شد.
 
سردار میرحیدری با بیان اینكه جاعلان ، چك های افراد متمول را خریداری كرده و سپس با جعل چك، مبلغ آن را افزایش می دادند، اظهار داشت: تحقیقات پلیس به منظور روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از مردم خواست، چك های خود را فقط در بانك نقد كرده و مراقب پیشنهاد اغوا كننده جاعلان باشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *