اجرای طرح فرهنگی «قرآن در خانه ۲» ویژه دادگستری کل استان مرکزی

3:45 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۶۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آقاباقری گفت: پس از اجرای طرح قرآن در خانه یک و استقبال قابل قبول کارکنان و خانواده‌های آنها طرح «قرآن در خانه ۲» در ۱۰ مرحله با مشارکت شورای حل اختلاف برگزار می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، مهدی آقاباقری، معاون فرهنگی دادگستری کل استان مرکزی، گفت: پس از اجرای طرح قرآن در خانه یک و استقبال قابل قبول کارکنان و خانواده‌های ایشان، طرح «قرآن در خانه ۲» در ۱۰ مرحله با مشارکت شورای حل اختلاف برگزار می‌شود.

وی از اجرایی شدن طرح قرآن در خانه یک برای اولین بار در سال 92 خبر داد و گفت: این طرح در این سال به مدت یک سال و نیم به طول انجامید.

آقاباقری بابیان اینکه آمار ثبت نام شدگان حاکی از استقبال کارکنان و خانواده آنان در دور دوم طرح قرآن در خانه دارد، تصریح کرد: در این طرح غیر حضوری شاهد حضور 390 داوطلب هستیم، سایت برای ثبت‌نام باز است و متقاضیان با اعلام درخواست می‌توانند در این طرح قرآنی شرکت کنند. 

وی بااشاره به اینکه آزمون مرحله اول طرح قرآن در خانه 2 پایان آبان‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: طرح قرآن در خانه ۲ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۱۰ مرحله انجام خواهد شد که هر مرحله شامل ۳جزء قران کریم می‌شود. 

آقاباقری اظهار کرد: پایان هرسال آزمون حضوری و غیرحضوری از مراحل برگزار شده به عمل خواهد آمد که شرکت‌کنندگان موظف هستند در این آزمون که هم اینترنتی و هم کتبی برگزار می‌شود شرکت کنند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح قرآن در خانه ۲ تا پایان سال ۹۷ به طول خواهد انجامید  و داوطلبان پس از اتمام ۳۰ جزء در آزمون جامع حضوری و غیرحضوری شرکت کرده و با کسب امتیاز لازم گواهینامه دریافت می‌کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *