اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و محکومیت فتنه ۸۸ مهمترین معیار مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی است

12:39 - 04 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۵۰۱
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از معیارهای نمایندگان برای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: معیار مجلس برای انتخاب وزرای پیشنهادی به مجلس محکوم کردن فتنه ۸۸ و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و سوابق اجرایی آنها است.
به نقل از تسنیم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره معیارهای مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معیار مجلس برای انتخاب وزرای پیشنهادی به مجلس، محکوم کردن فتنه 88 و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و سوابق اجرایی آنها است.

وی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی در اعلام برنامه‌ها و مواضعشان باید صراحت و شفافیت داشته باشند تصریح کرد: وزرای پیشنهادی دولت باید با مجلس صادقانه برخورد کنند و اگر بخواهند مثل گذشته عمل کنند، قطعاً از مجلس رأی اعتماد نخواهند گرفت.

قاضی پور با بیان اینکه وزرای پیشنهادی باید برنامه‌های مدون و مشخصی در حوزه وزارتخانه متبوعشان داشته باشند، افزود: یکی دیگر از ملاکهای مجلس برای دادن رأی اعتماد به وزرا، ارائه برنامه‌های عملیاتی است به‌طوری که این برنامه‌ها فقط در مقام حرف باقی نماند و قابلیت اجرا نیز داشته باشد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *