آمادگی شورای حل اختلاف همدان در گشایش شعبه رسیدگی کننده به پرونده‌های فعالان اقتصادی

1:15 - 04 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۳۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دیناری گفت: شورای حل اختلاف همدان این آمادگی را دارد تا پس از ایجاد زیر ساخت لازم توسط اتاق بازرگانی و تجهیز شعبه مستقر در آن، در اسرع وقت نسبت به گشایش و راه اندازی آن شعبه اقدام کند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی نشست مشترک کارشناسان اتاق بازرگانی با معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان همدان برگزار شد.

در راستای مصوبه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان همدان، فریدون جعفری رئیس دفتر داوری اتاق همدان و پدرام سهرابلو مدیر روابط عمومی و مسئول دبیرخانه کمیته حمایت قضایی به دیدار مرتضی دیناری معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان همدان رفتند.

در این نشست دیناری ضمن ابراز آمادگی مجموعه دادگستری همدان برای استقرار شعبه شورای حل اختلاف جهت رسیدگی به پروند‌ه‌های ارجاعی و انشای رای از امکان ایجاد ساز وکار میانجی‌گری بر اساس آیین دادرسی کیفری نیز خبر داد.

وی گفت: شورای حل اختلاف همدان این آمادگی را دارد تا پس از ایجاد زیر ساخت لازم توسط اتاق بازرگانی و تجهیز شعبه مستقر در اتاق، در اسرع وقت نسبت به گشایش و راه اندازی آن اقدام کند.

گفتنی است بر اساس مصوبه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان همدان به ریاست محمدرضامترقب رئیس کل دادگستری استان همدان ایجاد شعبه شورای حل اختلاف ویژه فعالین اقتصادی در اتاق بازرگانی مورد تصویب قرار گرفته بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *