هم افزایی کمیته های ستاد اربعین شهرداری برای خدمت رسانی ویژه به زوار حسینی

18:20 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۲۵۴
در سومین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش آخرین اقدامات انجام شده توسط نمایندگان شهرداری های مناطق 4 و 5 و 6 در مرزهای چزابه، مهران و شلمچه، بر لزوم هم افزایی کمیته های ستاد اربعین شهرداری تهران برای خدمت رسانی ویژه به زوار حسینی تاکید شد.

به گزارش گروه جامعه ، سومین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران به ریاست مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشكیل و طی آن گزارش آخرین اقدامات انجام شده توسط نمایندگان شهرداری های مناطق 4 و 5 و 6 برای مرزهای چزابه، مهران و شلمچه و سایر روسای کمیته های ستاد اربعین شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی ارائه شد.

در این نشست معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن قدردانی از تمام کمیته ها و مناطق برای اقدامات برنامه ریزی شده در مرزها و کشور عراق گفت: پیش بینی ها حاکی است که امسال ظرفیت حضور زوار در کربلا همزمان با اربعین حسینی 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می یابد بنابراین باید با توان، تجهیزات و امکانات بهتری نسبت به دو سال گذشته حضور یابیم.

عبدالهی همچنین هماهنگی بین نیروهای داخلی و همکاری با نیروهای عراقی را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد که امسال با تمام توان، انگیزه و اشتیاق و با پایبندی به تمام تعهدات بهترین خدمت رسانی به زائرین حسینی و سایر شیعیان جهان اسلام را شاهد باشیم.

مقرر شد تمام امکانات، تجهیزات پیش بینی شده از 10 روز قبل از اربعین (دهم ماه صفر) آماده بهره برداری باشد و همچنین 30 درصد از نیروها به منظور خدمت رسانی به زائرین حسینی، 10 روز قبل از اربعین (دهم ماه صفر) اعزام شوند و تا 6 روز مانده به اربعین تمام نیروها مستقر باشند.

از جمله مصوبات این نشست می توان به هماهنگی در تهیه اتوبوس ها برای حمل و نقل زائرین، تدارک تجهیرات ایمنی و آتش نشانی، ارائه خدمات درمانی شرکت شهر سالم به زائرین را مانند سال گذشته با بهترین کیفیت در مرزها و خاک عراق، خدمت رسانی ویژه به زائرین در شهر کوت عراق، تهیه لباس برای نیروهای خدمت رسان در قالب کاور با آرم خادم الحسین اشاره کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *