برگزاری آزمون سراسری برای نمایندگی های خدمات پس از فروش/افزایش همکاری پژو برای تامین قطعات
معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو از برگزاری آزمون مهارت سنجی سراسری پرسنل نمایندگی های مجاز ایران خودرو خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، شهریار سلطانی در نشستی خبری با اشاره به ورود
خودروسازان خارجی و خودروهای جدید در کشور، بیان کرد: با توجه به ورود
خودروسازان خارجی و خودروهای جدید، وظیفه نیروی انسانی در خدمات پس از فروش
سنگین تر شده و باید اطلاعات آنها به روز شود.
وی ادامه داد: این آزمون با حضور بیش از ۸ هزار نفر شرکت کننده به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر و در ۲۰ حوزه امتحانی برگزار می شود.
سلطانی با اشاره به اهداف برگزاری این آزمون، تصریح کرد: این آزمون با هدف سنجش و به روزرسانی دانش فنی و عمومی پرسنل، تعیین نقاط بهبود و اثر گذار بر کیفیت ارائه خدمات و ارتقای سطح مهارت های پرسنل نمایندگی های مجاز برگزار می شود.
وی در پاسخ به پرسش خودروکار مبنی بر اینکه پیش بینی شما برای مردودی ها چیست؟ تصریح کرد: سال گذشته ۶۰ درصد از شرکت کنندگان قبول شدند، ۳۷ درصد نیاز به بازآموزی داشتند و ۳ درصد هم مردود شدند. برای مردودی ها دوباره فرصت بازآموزی قرار داده می شود و اگر مجددا مردود شدند، از سیستم خدمات پس از فروش خارج می شوند.
وی ادامه داد: این آزمون با حضور بیش از ۸ هزار نفر شرکت کننده به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر و در ۲۰ حوزه امتحانی برگزار می شود.
سلطانی با اشاره به اهداف برگزاری این آزمون، تصریح کرد: این آزمون با هدف سنجش و به روزرسانی دانش فنی و عمومی پرسنل، تعیین نقاط بهبود و اثر گذار بر کیفیت ارائه خدمات و ارتقای سطح مهارت های پرسنل نمایندگی های مجاز برگزار می شود.
وی در پاسخ به پرسش خودروکار مبنی بر اینکه پیش بینی شما برای مردودی ها چیست؟ تصریح کرد: سال گذشته ۶۰ درصد از شرکت کنندگان قبول شدند، ۳۷ درصد نیاز به بازآموزی داشتند و ۳ درصد هم مردود شدند. برای مردودی ها دوباره فرصت بازآموزی قرار داده می شود و اگر مجددا مردود شدند، از سیستم خدمات پس از فروش خارج می شوند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *