نشست مسئولان برنامه ریزی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه برگزار می شود

0:10 - 02 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۳۱۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
همایش مسئولان برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، برخی روسای واحدها و معاونان سازمان مرکزی با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای سیاست های دانشگاه و نحوه برنامه ریزی در استان ها برگزار می شود.

به گزارش گروه جامعه ، فریدون رهنمای رودپشتی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سابقه تشکیل معاونت برنامه ریزی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به دوره شروع مدیریت دکتر میرزاده باز می گردد و پس از تشکیل این معاونت در سازمان، ساختاری مشابه آن نیز در سایر واحدهای دانشگاه شکل گرفت.

وی با اشاره به برگزاری این نشست در روزهای دوم وسوم آبان ماه افزود: این نشست با حضور مسئولان برنامه ریزی استان ها با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای سیاست های دانشگاه و شناخت نقاط قوت و ضعف عملکرد استان ها برگزار می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی درباره محورهای این همایش خاطر نشان کرد: در این همایش نحوه عملکرد واحدها در خصوص برنامه ریزی، بودجه، فعالیت اقتصاد دانش بنیان، آینده پژوهی و ... مورد بررسی قرار گرفته و مباحثی در خصوص بهبود عملکرد واحدها در این زمینه ارائه می شود.

وی افزود: توانمندسازی نیروی انسانی شامل آموزش نیروی انسانی مدیران و کارمندان، بررسی فرایندهای معاونت ها، ساختار و تشکیلات واحدها و نحوه درجه بندی آنها در این همایش مورد بررسی قرار می گیرد.

رهنمای رودپشتی همچنین از انتشار دومین گزارش عملکرد 31 استان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برنامه ریزی و بودجه استان ها طی یک ماه آینده خبر داد.

گفتنی است، این همایش در روزهای 2 و 3 آبان ماه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *