آمادگی کامل پليس قم برای خدمت به زائران در ايام اربعين

11:04 - 01 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۲۳۵
رئيس پليس راه استان قم گفت:تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان همزمان با ايام اربعين افزایش می یابد و پلیس آمادگی خدمت به زائران را دارد.
به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد با اشاره به اینکه استان قم شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور است و در 6 ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش تردد مواجه بوده است، اظهارداشت: در ایام اربعین، تردد خودرو در محورها به اوج خود می رسد.
 
وی گفت: بیش از سه هزار دستگاه وسیله نقلیه عمومی از محورهای این استان به سمت استان های جنوبی و غربی تردد دارند؛ آزاد راه "قم-تهران"و محور"قم-سلفچگان" که شلوغ ترین محور استان هستند،‌ مجهز به دوربین های کنترل سرعت شده اند.
 
رئیس پلیس راه استان قم با بیان اینکه پلیس نمی خواهد خودرو کسی توقیف شود و این بستگی به خود راننده دارد که قوانین را رعایت کند یا نه، تاکید کرد: در ایام اربعین، خودرو رانندگان متخلف 72 ساعت به پارکینگ منتقل می شود و هدف ما تامین امنیت ترافیکی در محورهاست .
 
سرهنگ جمشیدی راد اضافه کرد: استفاده از تیم های کنترلی و بازرسان نامحسوس تحت عنوان مسافر را در دستور کار داریم تا چنانچه خودرویی مرتکب تخلف شود در اولین پاسگاه به تخلف آن رسیدگی شود.
 
رئیس پلیس راه استان قم با بیان اینکه تمام گشت های پلیس راه استان به دوربین های کنترل سرعت دستی مجهز هستند، گفت: تخلفات حادثه ساز مشمول مرور زمان نمی شود یعنی در هرلحظه پلیس می تواند خودرو راننده متخلف را متوقف کند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *