توجه به "زنان" ما را به ادامه همکاری با افغانستان تشویق می‌کند

9:10 - 01 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۱۰۵
سبین سپارواسر نماینده ویژه آلمان در افغانستان و پاکستان گفت: توجه به زنان ما را به ادامه همکاری با افغانستان تشویق می‌کند.
توجه به  به گزارش سرویس بین الملل سبین سپارواسر نماینده ویژه آلمان برای افغانستان و پاکستان در دیدار با محمد اشرف غنی رئیس جمهور  افغانستان از توجه دولت افغانستان به پیشرفت زنان در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی-اجتماعی قدردانی کرد.
 
رئیس‌جمهور افغانستان و نماینده ویژه آلمان در افغانستان و پاکستان ، قبل از ظهر روز گذشته در ارگ طی دیداری، روی مسایل منطقه‌ای و صلح و همکاری‌های 2 جانبه بحث و تبادل نظر کردند.
 
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت: سبین سپارواسر نماینده ویژه آلمان در افغانستان و پاکستان در دیدار با رئیس جمهور افغانستان از توجه دولت افغانستان به پیشرفت زنان در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی-اجتماعی قدردانی کرد.
 
سپارواسر در این دیدار گفت: قبل از برگزاری کنفرانس بروکسل شماری از کشورها تصور می‌کردند که ممکن است تعهدات جامعه جهانی با افغانستان به میزان قابل ملاحظه انجام نشود، اما دولت افغانستان بیشتر از انتظار توانست همکاری‌های جامعه جهانی را جلب کند.
 
نماینده ویژه آلمان برای افغانستان و پاکستان خاطر نشان کرد: مشروط ساختن کمک‌ها و اجرای برنامه‌های عملی رئیس جمهور، جامعه جهانی را قانع ساخت تا حمایت‌های همه جانبه خویش از افغانستان اعلام نماید.
 
 /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *