پلیس وظیفه شناس رشوه 100 میلیون تومانی قاچاقچی مواد مخدر را رد کرد

1:15 - 30 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۳۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: مامور وظیفه شناس پلیس رشوه 100 میلیون تومانی قاچاقچی مواد مخدر را رد کرد.
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: مامور وظیفه شناس پلیس رشوه 100 میلیون تومانی قاچاقچی مواد مخدر را رد کرد.

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی دستگیری فردی توسط ماموران پلیس در شهرستان شیروان به همراه 44 گرم مواد مخدر از نوع کراک، پرونده به شعبه اول بازپرسی ارجاع و پس از تحقیقات لازم ازسوی بازپرس ، متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

این مقام قضایی در استان خراسان شمالی در ادامه افزود: برادر متهم با تماس های مکرر یکنفر واسطه به مامور پلیس پیشنهاد  رشوه 100میلیون تومانی می دهد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی اضافه کرد: در ادامه ، اکیپی از ماموران به محل قرار اعزام و برادر متهم با یک دستگاه پراید درمحل قرارحاضر و اقدام به تحویل کیسه پلاستیکی حاوی 100 میلیون تومان وجه نقد به عنوان رشوه به مامور پلیس به منظور دخالت در پرونده و جابجایی مواد مخدر مذکور کرد که طی عملیات پلیسی این فرد در حین پرداخت دستگیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی همچنین گفت: با وصول گزارش مراتب جهت سیر مراحل قانونی و تحقیقات به شعبه اول بازپرسی ارجاع و پس از تحقیقات لازم توسط بازپرس قرار تودیع وثیقه به متهم به علت عجز از معرفی وثیقه بازداشت و زندانی شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *