رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

13 آبان یک مراسم ضد استکباری است، نه صرفا روز دانش آموز

12:59 - 28 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۳۰۹
لطفی با ابراز تاسف از اینکه تاکنون با 13 آبان طوری برخورد کرده ایم که گویا این روز صرفا روز دانش آموز است خاطر نشان کرد: یوم الله 13 آبان یک مراسم ضد استکباری و همگانی است.
13 آبان یک مراسم ضد استکباری است، نه صرفا روز دانش آموز

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، نصرت الله لطفی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روز 13 آبان تبلور استکبار ستیزی مردم ایران است، گفت: اشتباهی که همه ما در طی این سالها نسبت به این روز داشتیم و همه هم مقصر بودیم، این بود که طوری برخورد کردیم که گویا این روز صرفا روز دانش آموز است، در حالی که یوم الله 13 آبان یک مراسم ضد استکباری و همگانی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: اگر نسبت به این روز واژه روز دانش آموز را به کار می‌بریم، به خاطر این است که مصوباتی در آن نهاد نسبت به این روز وجود دارد.

وی افزود: بنابر تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، این روز ، روز ملی استکبار ستیزی است و متاسفانه هیجانات بعد از انتخابات سال 92 سبب شد برخی فکر کنند دیگر شعار مرگ بر آمریکا نخواهیم داشت.

لطفی با تاکید بر اینکه 13 آبان امسال حساس تر از سالهای قبل است، ویژگی بارز انقلاب اسلامی را استکبار ستیزی برشمرد و گفت: در مصداق استکبار، آمریکا مصداق بارز آن و شیطان بزرگ است که نه تنها دشمن ایران بلکه دشمن بشریت است.

وی با اشاره به نمادهای یوم الله در انقلاب اسلامی بیان داشت: نفرت از اسرائیل و حمایت از فلسطین همیشه طی سالیان انقلاب وجود داشته است ولی نماد آن روز قدس است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص مراسم تودیع و معارفه امروز بیان داشت : اتقافی که امروز افتاد عزل و نصب نیست، زیرا بعد از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، ما وضعیت خاصی پیدا کردیم که بر آن اساس این جابجایی صورت گرفت.

وی با اشاره به تصویب این قانون در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: از همان وقت آیت الله جنتی گفت من می دانم این جابجایی مشکل است ولی چون ما ملزم به انجام قانون هستیم باید طبق آن عمل کنیم.

لطفی با تاکید بر اینکه ما پس از این هم از تجربیات آقای صباغ به عنوان پیشکسوت در چارچوب قانون استفاده خواهیم کرد بیان داشت: از این منظر بحث تودیع مطرح نیست و از منظر دیگر همه عضو خانواده فعال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *