پاساژ علاءالدین نماد تخلف در شهر تهران است/ کارنامه سیاه فرمانداری در رابطه با تخلف ها

9:42 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۶۶۹
رئیس کمیسیون معماری وشهر سازی شورای شهر تهران گفت: نامه فرمانداری تهران به شهرداری در رابطه با جلوگیری از تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین سبب شد کارنامه سیاهی از فرمانداری بر جای ماند.
پاساژ علاءالدین نماد تخلف در شهر تهران است/ کارنامه سیاه فرمانداری در رابطه با تخلف ها

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محمد سالاری در دویست و نود هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر اقدامات به منظور ساماندهی اراضی دو محله کن وفرحزاد در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فرایند ساماندهی باغات و بارگذاری حداقلی در محدوده باغات را نیز در دستو رکار قرار داده ایم.

رئیس کمیسیون معماری وشهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تقسیم محله فرخزاد به سه بخش اظهار کرد: محله فرحزاد به سه بخش کوهستانی،‌ میانی و پایینی تقسیم شده و بر همین اساس نیز اقدامات شهرداری در این محله در حال انجام است.

سالاری با اعتقاد از نامه اخیر فرمانداری تهران در رابطه با توقف تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین خاطر نشان کرد: فرمانداری تهران در نامه ای که برای توقف تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین به شورای شهر ارسال کرد کارنامه سیاهی از خود بر جای گذاشت .

وی تاکید کرد: پاساژ علاءالدین نماد تخلف در شهر تهران به شمار می آید واینکه فرمانداری تهران طی نامه ای بخواهد توقف تخریب اضافه بنای این پروژه در دستور کار قرار گیرد به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *