رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بانک‌ها ملزم به پرداخت تسهیلات مصوب در ستاد تسهیل هستند

20:28 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۵۶۱
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها ملزم به پرداخت تسهیلاتی هستند که در ستاد تسهیل استان مصوب می‌شود.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ایسنا؛ مجید کیان‌پور اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی هستیم باید تسهیلات بانک‌ها به بخش صنعت تخصیص یابد.

وی ادامه داد:  بانک‌ها ملزم به پرداخت تسهیلاتی هستند که در ستاد تسهیل استان مصوب می‌شود که متاسفانه بسیاری از آنها تاکنون به انجام نرسیده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای شرکت بهراد دورود در ستاد تسهیل 10 میلیارد تومان مصوب کردند اما متاسفانه تاکنون این شرکت موفق به اخذ تسهیلات نشده است.

وی گفت: برای شرکت فولاد چدن دورود نیز 3 میلیارد تومان مصوب شده اما هنوز موفق به دریافت نشده است.

کیان‌پور با بیان اینکه متاسفانه سنگ‌بری‌ها به همین مشکل دچار هستند، افزود: بانک‌ها همراهی نمی‌کنند و نیاز است بانک مرکزی گوشزد کند تا آنها سخت‌گیری نداشته باشند و بخش‌نامه بانک مرکزی را رعایت کنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از بانک‌های خصوصی استان پول مردم را خارج از لرستان سرمایه‌گذاری می‌کنند در حالیکه باید این سرمایه در استان در راستای رونق صنعت لرستان سرمایه‌گذاری شود.

 وی گفت: هم‌اکنون بانک‌های دولتی جور بانک‌های خصوصی را در لرستان می‌کشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *