تلاش همه جانبه برای افزایش و توسعه امنیت و آرامش

19:20 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۳۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در دیدار مدیرکل زندان‌ها با فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر تلاش همه جانبه برای افزایش و توسعه امنیت و آرامش تاکید شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، گرجی زاده مدیر کل زندان‌های استان اصفهان با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی این استان با سردار آقاخانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی از افزایش تعاملات و همکاری ناجا با مجموعه زندانهای استان اصفهان قدردانی کرد و با اشاره به نوع ارتباطات موجود و تعاملات فی مابین هر دو دستگاه گفت: هدف از توسعه ارتباطات و تعاملات توسعه امنیت و افزایش آرامش در جامعه است.

گرجی زاده تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی هدفش استقرار نظم و امنیت در جامعه است و مجموعه زندانهای استان هم با نگهداری متهمین و محکومین جرائم این امنیت و آرامش را توسعه خواهد داد.

مدیرکل زندانهای استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به موضوع کاهش جمعیت کیفری در زندانها اشاره کرد و گفت: با ابلاغ بخشنامه کاهش جمعیت کیفری توسط ریاست قوه قضائیه و تعامل و همکاری همه جانبه مسئولین دستگاه قضایی در استان تا پایان سال شاهد رشد کاهش ۲۰درصدی این جمیعت خواهیم بود.

در ادامه نیز سردار عبدالرضاآقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان از حضور مدیرکل زندانهای این استان و همراهان قدردانی و ایام اسارت و سوگواری شهادت امام حسین(ع) را تسلیت گفت.

وی در ادامه سخنانش اظهارامیدواری کرد در زمینه معرفی نیرو به مجموعه زندانهای استان اصفهان و کمک درراستای کاهش جمعیت کیفری از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *