انتقال نمایشگاه ها به مجموعه شهر آفتاب توجه به منافع کشور است

19:30 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۳۲۳
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: هماهنگی ها باید به سمتی حرکت کند که از برگزاری نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه های بین المللی در محدوده اتوبان چمران جلوگیری شود.
به گزارش گروه جامعه ، قدرت گودرزی درباره وضعیت انتقال نمایشگاه‌های بین المللی به مجموعه شهر آفتاب گفت: طی جلسه‌ای که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم مقرر شد کلیه نمایشگاه‌ها از مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در اتوبان چمران، خارج و در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که چرا از ابتدای مهرماه برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی متوقف نشده است، افزود: قرار نیست برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی تکرار شود و این درحالی است که برای برگزاری برخی نمایشگاه ها همچون نمایشگاه الکامپ در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب توافقی صورت نگرفته بود و بنابراین طبق برنامه ریزی قبلی برگزاری آن در نمایشگاه بین‌المللی تهران صورت گرفت.

گودرزی ضمن بیان اینکه جدول برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب تا پایان سال مشخص و برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: در آن جلسه تصمیم گرفته شد تا از تکرار یک نمایشگاه در دو مکان جلوگیری کنیم و نمایشگاهی که قرار است در شهر آفتاب برگزار شود در نمایشگاه بین‌المللی برگزار نشود و از موازی کاری جلوگیری شود.

رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در ادامه تاکید کرد: انتقال نمایشگاه ها به مجموعه شهر آفتاب توجه به منافع کشور است چرا که فضای نمایشگاه بین المللی به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در اتوبان شهید چمران، ترافیک زیادی به وجود می‌آورد و باعث آزار و اذیت ساکنان منطقه در طول برگزاری نمایشگاه می‌شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به مساحت 275 هکتاری مجموعه شهر آفتاب گفت: این مجموعه با توافق دولت، شورای شهر و شهرداری تهران ساخته شده تا کلیه نمایشگاه‌ها به آنجا منتقل شود و مردم در آسایش بیشتری باشند اما این کار زمان می‌برد و باید قدری صبور باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *