برد برابر سپاهان ما را از فشار بیرون آورد/ این پیروزی می‌تواند آغاز روزهای خوب ذوب‌آهن باشد

7:00 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۰۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی خوب اما سختی را مقابل سپاهان داشتیم و خوشحالم كه بعد از چند سال در لیگ توانستیم این تیم را شكست دهیم و از فشار خارج شویم.
مرتضی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص بازی ذوب‌آهن با سپاهان كه منجر به پیروزی این تیم شد، اظهار داشت: بازی خوب اما واقعا سختی بود. در نیمه اول چند موقعیت داشتیم كه می‌توانستیم در مقابل تک موقعیت سپاهان به گل برسیم كه متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: در این بازی خیلی آماده بودیم و با تمرینات خوبی كه در این هفته داشتیم توانستیم نتیجه بگیریم و مزد تلاش‌هایی كه داشتیم را با یک برد شیرین در این مسابقه به دست بیاوریم.

مهاجم ذوب‌آهن درباره اینكه چقدر فكر می‌كند تیمش با این برد از فشار خارج شده باشد، گفت: واقعا در این مدت كه خوب بازی می‌كردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم تحت فشار بودیم. در این بازی همه تلاش بازیكنان و كادرفنی این بود كه بتوانیم از این فضا خارج شویم كه خدا را شكر این اتفاق افتاد.

وی افزود: امیدوارم این برد خوب مقابل سپاهان كه چند سالی بود آنها را در لیگ نبرده بودیم آغاز روزهای خوب ذوب‌آهن باشد و بتوانیم در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی باشیم و در لیگ هم به جمع بالانشینان جدول اضافه شویم.

تبریزی درباره اینكه چقدر فكر می‌كند مجتبی حسینی به عنوان سرمربی بتواند ذوب‌آهن را در این مسیر همراهی كند، اظهار داشت: آقامجتبی هم مثل ما در تلاش است تا بتواند ذوب‌آهن را در مسیر موفقیت برگرداند. همه ما به این فكر می‌كنیم و با تمرینات خوبی كه پشت سرگذاشته‌ایم امیدواریم بعد از این هم نتایج درخوری كسب كنیم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *