برگزاری همایش ها محدود شود/ صرفه جویی کنید

14:12 - 25 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۹۴۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: باید با محدود کردن برگزاری همایش ها و سمینارها از هزینه های جاری وزارتخانه کاسته شود.
به گزارش گروه جامعه ،محمد فرهادی در شورای مدیران وزارت علوم،تحقیقات و فناوری گفت: باید همه واحدها و دانشگاهها در هزینه های خود صرفه جویی كنند.

وی با اشاره به برنامه های در دست اقدام 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه سبز ، حفظ محیط زیست و كاهش مصرف انر‍ژی گفت: ضرورت دارد در بخش های ستادی نیز این رویه ادامه یابد.

فرهادی در ادامه سخنان خود گفت: ارتقای كیفیت در همه فرآیندهای جاری در آموزش عالی از اهداف ما است لذا ضرورت دارد ماموریت ها و وظایف همه بخش ها روشن و مورد نظارت مستمر قرار بگیرد.

وزیر علوم با تاكید بر تكریم ارباب رجوع و جلب رضایت آنان گفت: تمامی مدیران باید پس از بررسی های كارشناسی درخواست های ارباب رجوع، به شكل شفاف و روشن پاسخ لازم را ارائه كنند و ارائه پاسخ مشمول مرور زمان نشود.

در ادامه این نشست شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر با اشاره به دستور جلسه این نشست در خصوص نقش مدیران میانی در تصمیم گیری ها گفت: مدیران میانی نقش هدایتگر را در اخذ تصمیمات دارند و باید با استفاده از نظرات كارشناسان و مشاركت جمعی آنان، موضوعات را بررسی كرده و پیشنهادات خودرا به مدیران عالی ارائه كنند.

باقری رئیس مركز هیئت های امنا و هیئت ممیزه مركزی نیز در این نشست گفت: مسئولیت اصلی جلب رضایت ارباب رجوع و پاسخگویی مطلوب به آنان بر عهده مدیران میانی است كه با بسیج امكانات و استفاده از ظرفیت های قانونی و كارشناسی باید در اسرع وقت به متقاضیان پاسخ دهند.

محمد سعید تسلیمی قائم مقام وزیر علوم در جمع بندی نهایی این نشست گفت: هدف اصلی از برگزاری شورای مدیران ، ایجاد همدلی ، اشتراك مساعی ، تبادل نظر و هم افزایی و هم راستایی انگیزش ها و نگرش های مدیران حوزه های مختلف است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *