اعمال اصلاحات در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی‌/ مهلت یک روزه داوطلبان برای ثبت نام

14:39 - 24 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۴۷۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعمال برخی اصلاحات در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
اعمال اصلاحات در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی‌/ مهلت یک روزه داوطلبان جهت ثبت نامحسین توکلی در گفت وگو باخبرنگار گروه جامعه گفت: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش وتغییرات اعمال شده از سوی این وزارتخانه در دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی سال 95 تغییراتی در زمان ثبت این آزمون ایجاد شد.

وی افزود: کلیه داوطلبان متقاضی می توانند تا ساعت 24 فردا یکشنبه 25 مهر ماه نسبت به ثبت نام جهت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به فراهم شدن شرایط جهت اصلاح اطلاعات از سوی افرادی که پیش از این ثبت نام خود را برای شرکت در آزمون استخدامی نهایی کرده اند خاطر نشان کرد: کلیه داوطلبانی که پیش از این برای ثبت نام در آزمون استخدامی اعلام آمادگی کرده بودند نیز می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تغییر اطلاعات خود اقدام کنند.

توکلی با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش در سال 95 تصریح کرد: تا ساعت 13:20 امروز شنبه 24 مهر تعداد 126هزار و251 داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی سال 95 وزارت آموزش وپرورش آمادگی خود را با ثبت نام اعلام کرده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *