آمادگی تهران برای میزبانی از عزاداران حسینی/ برنامه های شهرداری برای کودکان در ایام عاشورا و تاسوعا

8:12 - 19 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۶۹۷
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهر تهران آماده میزبانی از عزاداران و سوگواران حسینی است و در همین رابطه همکاری مطلوبی با مساجد و تکایای شهر داریم.

مجتبی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: برنامه های فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت ایام محرم و صفر آغاز شده و در همین رابطه تعامل مثبتی با مساجد، تکایا و هیئت های مذهبی داریم.

وی افزود: توجه به امور فرهنگی می تواند سبب کاهش آسیب های اجتماعی در شهر تهران شود و به همین خاطر شهرداری تهران توجه ویژه ای به امور فرهنگی دارند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به هیئت های مذهبی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران طی سال های اخیر با راه اندازی نمایشگاه عطر سیب خدماتی را به هیئت های مذهبی ارائه کرده است و در سال جاری نیز این نمایشگاه با قدرت فعالیت خود را از سر گرفته است.

عبداللهی ادامه داد: مبلغ بن های پرداختی به هیئت های مذهبی محدود است اما ارائه محصولات مورد نیاز هیئت ها با قیمتی ارزان به آنها می تواند کمکی مناسب به هیئت ها تلقی شود.

وی در خصوص برنامه های شهرداری تهران برای کودکان در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی تصریح کرد: مقرر شده در تمام سراهای محلات شهر تهران مراسم هایی به منظور بازخوانی نقش کودکان در واقعه کربلا برگزار شود.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *