دستگیری 6 نفر از گردانندگان اصلی شبکه‎های سازمان یافته مدلینگ/ آخرین وضعیت پرونده بانک ملت/ کشف زمین خواری بزرگ در ورامین

14:25 - 16 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۷۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به آخرین وضعیت پرونده اختلاس در منطقه آزاد چابهار، کشف زمین خواری بیش از 200 میلیارد تومانی در ورامین، بازداشت 5 نفر در پرونده بانک ملت اشاره کرد.
///به گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی ، از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به آخرین وضعیت پرونده اختلاس در منطقه آزاد چابهار، دستگیری کلاهبردار 210 میلیارد تومانی آزادشهر، کشف زمین خواری بیش از 200 میلیارد تومانی در ورامین،  بازداشت 5 نفر در پرونده بانک ملت و .... اشاره کرد.

«مهدی خدابخشی» جانشین سرپرست دادسرای مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از برخورد با شبکه‎ها و مروجین مدلینگ خبر داد و گفت: 6 نفر از گردانندگان اصلی شبکه‎های سازمان یافته مدلینگ دستگیر و 17 نفر به دادسرا احضار شدند.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.

آخرین وضعیت پرونده اختلاس در منطقه آزاد چابهار

رئیس کل دادگستری استان سیستان وبلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده اختلاس و زمین‌خواری در منطقه آزاد چابهار گفت: منتظر پاسخ استعلامات از وزارت راه و شهرسازی هستیم.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.
عناوین شورای حل اختلاف وارد دفاتر خدمات الکترونیک می‌شود

رفعتی گفت: طرح خدمات الکترونیک درخصوص عناوین شورای حل اختلاف به صورت پایلوت در استان قزوین راه اندازی می‌شود.
سیامک رفعتی معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی بیان کرد: طرح خدمات الکترونیک درخصوص عناوین شورای حل اختلاف به صورت پایلوت در استان قزوین راه اندازی می‌شود.

وی افزود: مطالعات اولیه این طرح انجام و عناوین استخراج شده و قرار است که پس از مرحله پایلوت در استان قزوین وارد دفاتر خدمات الکترونیک در سراسر کشور شود.

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در ادامه افزود: از آنجایی که مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی باید از یک درگاه واحد به عدالت دسترسی داشته باشند و از یک نقطه دعاوی خود را آغاز کنند، لذا کلیه عناوین از دفاتر آغاز می‌شود.

رفعتی تصریح کرد: در این طرح ثبت کامل اطلاعات کلیه دعاوی دردفاتر برای شوراهای حل اختلاف فراهم می شود و می توان اطلاعات کاملی را که قبلا به دلیل عدم وجود امکانات ثبت آنها وجود نداشته است را فراهم کرد.

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قو قضائیه افزود: اجرای این طرح بستر مناسبی برای برنامه ریزی راهبردی و پیشگری از وقوع جرم ایجاد می‌کند.

کشف زمین خواری بیش از 200 میلیارد تومانی در ورامین

«ابوالقاسم مرادطلب» در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،  از کشف یک فقره زمین خواری با ارزش بیش از 200 میلیارد تومانی در ورامین خبر داد و گفت: پیگیری های لازم در این زمینه صورت گرفت و مدارک و مستندات کافی جمع‎آوری شده است.

وی ادامه داد:  در سنوات گذشته  برخی افراد از طریق تبانی با بعضی از مسئولین ادارات و نهادها شهرستان ورامین و جعل سند به تصرف اراضی واگذار شده به بنیاد جانبازان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد علوی مبادرت کردند که متخلفین شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.

بازداشت 5 نفر در پرونده بانک ملت

جعفری دولت آبادی دادستان تهران در هفته‌ای که گذشت از بازداشت پنج نفر در پرونده بانک ملت و پرداخت حدود 1000 میلیارد تومان در پرونده بر خلاف مقررات و بازگشت و توقیف هفتصد میلیارد تومان خبر داد.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.

انهدام باند اشرار مسلح در کرمان

سالاری از ضربه به باند اشرار مسلح وکشف 44 قبضه انواع سلاح های جنگی خبرداد وگفت: اشرافیت کامل اطلاعاتی بر کلیه اقدامات گروهک ها واشرار مسلح داریم.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *