دشمن آرزوی سلطه بر منطقه را به گور می‎برد/ پرچم سرداران شهید بر زمین نمی‌افتد

22:30 - 16 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۶۳۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه دشمن آرزوی سلطه بر منطقه را به گور می‎برد، گفت: دشمنان بدانند پرچم سرداران شهید بر زمین نمی‌افتد.

به گزارش گروه سیاسی ، سردار علی شادمانی در مراسم سالگرد شهید همدانی و وداع با شهید طهماسبی با بیان اینکه شهیدان در راه خدا با خدا معامله می‎کنند، اظهار کرد: در این معامله که مومن مجاهد جان و مال خود را می‎دهد خداوند بهشت را به عنوان بهای این ایمان و فداکاری ارزانی می‎دارد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن از عظمت شهید بسیار گفته است، گفت: خیلی‎ها نیمه راه از عهدی که دارند، جدا شدند اما افراد خالص ماندند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‎الانبیاء با بیان اینکه افرادی که مانند شهید همدانی ماندند وفاداری را از حضرت عباس الگوبرداری کردند، گفت: شهید همدانی درس ایستادگی را از پیشوای خود حضرت عباس(ع) آموخت.

وی با بیان اینکه معنای وفاداری نه در صلح و آرامش بلکه ماندن بر اثر پیمان در اوج سختی‏‎ها و دشواری‎هاست، گفت: برای اینکه این عنصر انسان‎ساز در فرد تقویت شود باید دین و ایمان را تقویت کرد.

شادمانی اضافه کرد: شهید همدانی آن چنان در وجود خود ولایتمداری را تقویت کرد که لحظه‎ای کم نیاورد و این عنصری ارزشمند است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه منطقه ما منطقه‎ای جنگ زده و در معرض انواع جنگ‎های نظامی، جنگ نرم، جنگ فرهنگی و ... قرار دارد، گفت: از نظر سیاسی نیز با دولت‎هایی با ساختارهای مستبد و ظالم مواجه هستیم اما ایران اسلامی تنها کشور انقلابی و مستقل است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‎الانبیاء خاطرنشان کرد: از نظر سیاسی وجود این دولت‎های مستبد در منطقه موجب شده کشورهای اسلامی در معرض تهدیدات جدی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه امروز این دولت‎های مستبد با شدت تمام و ولع به دنبال غارت منابع ملت‎های مسلمان هستند، گفت: از نظر وضعیت تروریستی دو رژیم نابکار، تروریست‌پرور، نژادپرست و کودک‎کش اسراییل و رژیم منحوس آل‌سعود در منطقه هستند و امنیت را از منطقه سلب کرده‎اند.

سردار شادمانی با اشاره به اینکه وجود کشورهای حامی تروریست منطقه را ناامن کرده است، افزود: همه شیاطین و کفار و وابستگان آنها در صدد هستند منطقه خاورمیانه را تبدیل به آنچه خود می‎خواهد، کنند و با ایجاد وابستگی کشورهای اسلامی نفوذ خود را به این کشورها بیشتر کنند.

وی با تاکید بر اینکه آنها به دنبال از بین بردن اسلام و سیطره بر منطقه هستند تا امنیت اسرائیل بیشتر شود، تصریح کرد: ملت رشید ایران نیز ایستاده‎اند تا با همپیمانان خود و با یاری خدا این خاورمیانه را خاورمیانه اسلامی کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‎الانبیاء ادامه داد: آنچه امروز در منطقه در حال انجام است این است که عده‌ای هر چه دارند بسیج کرده‎اند که اسلام را از منطقه گرفته و خاورمیانه جدیدی کنند که البته این آرزو را به گور خواهند برد.

وی یادآور شد: حمله به افغانستان، فلسطین، عراق، لبنان و لشکرکشی با هزینه‌های میلیاردی نتیجه‎ای نداشت و آبروی آنها از بین رفت.

سردار شادمانی با تاکید بر اینکه امروز به یمن الهی و به حرمت خون پاک شهدا، وفاداری ملت و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در اوج قدرت هستیم، گفت: ملت ایران جنگ تحمیلی را هم به فرصت تبدیل کرد و از فرصت‎ها ظرفیت ایجاد کردند، از همان ظرفیت قدرت تولید کردند و این قدرت در منطقه همه پیروزی‎ها را از آن خود کرده است.

وی بیان کرد: امروز در سوریه می‎بینید که آمریکا و اسراییل از تروریست‎ها حمایت می‏‌کنند، ایران اسلامی نیز رهبری جهان اسلام را به دست گرفته و مدیریت می‎کند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء یادآور شد: آنچه امروز پشتوانه ماست، دعای شهیدان است که نظاره‌گر کشور هستند و برای ملت دعا می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: دشمنان بدانند در ایران اسلامی هزاران باکری، سلیمانی و همدانی داریم و خوشحالیم که پرچم سرداران بر زمین نمی‌افتد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *