رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس جدید دادگاه انقلاب مرکز استان سمنان معرفی شد

0:00 - 15 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۲۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طی مراسمی با حضور محمد خاکباززاده معاون قضایی دادگستری کل استان سمنان هادی جلالی شاهرود به عنوان رئیس دادگاه انقلاب سمنان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، طی مراسمی با حضور محمد خاکباز زاده معاون قضایی دادگستری کل استان سمنان هادی جلالی شاهرود به عنوان رئیس دادگاه انقلاب سمنان معرفی شد.

رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب شهرستان مرکز استان سمنان در این مراسم که در سالن شهید محمد شهاب دادگستری شهرستان مرکز استان سمنان، برگزار شد از توجه مسئولین قضایی به دادگستری مرکز استان تشکر کرد و افزود : تکمیل کادر قضایی و اداری با توجه به افزایش روز افزون پرونده‎های ورودی به دستگاه قضایی بیش از پیش ضروری است.
 
حجت الاسلام محمد قاسم عین الکمالی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اجرای عدالت را از مهمترین اهداف امام حسین علیه السلام دانست.

عین الکمالی کار قضاوت را در مسیر لبیک گویی به فریاد هل من ناصر ینصرنی سرور شهیدان عالم توصیف کرد و افزود: هدف والای امام حسین و نثار خون در راه این هدف وظیفه و مسئولیت ما را در این مسیر سنگین تر می‎کند.

وی جایگاه دادگاه انقلاب در  ایجاد امنیت جامعه و برخورد با پدیده ی شوم مواد مخدر که بلای خانمانسوزی می باشد مورد تاکید قرار داد.

عین الکمالی گفت: مبارزه با جرایم مختلف مربوط به مواد مخدر، عزم جدی همه دستگاه ها را می‎طلبد و دادگستری با جدیت و قاطعانه به وظیفه قانونی خود در این بخش عمل می‎کند.

گفتنی است طی این مراسم از محمد علی امیری معاون قضایی دادگستری کل استان سمنان که پیش از این رئیس دادگاه انقلاب مرکز سمنان را عهده دار بود و نیز عباس بیکی دادرس دادگستری سمنان تقدیر شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *