رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلیس آمریکا شیشه خودرو را با سر متهم شکاند + فیلم

12:31 - 13 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۴۷۲
خبرگزاری میزان-در حالی که بدرفتاری پلیس آمریکا با متهمان، به ویژه سیاه پوستان، به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، بار دیگر، ویدئویی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک پلیس آمریکایی با کوباندن سر متهم سیاه پوست به شیشه خودروی پلیس، شیشه را می‌شکند.
به گزارش گروه چند رسانه‌ ای ، در حالی که بدرفتاری پلیس آمریکا با متهمان، به ویژه سیاه پوستان، به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، بار دیگر، ویدئویی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک پلیس آمریکایی با کوباندن سر متهم سیاه پوست به شیشه خودروی پلیس، شیشه را می‌شکند.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']

دانلود

پلیس آمریکا شیشه خودرو را با سر متهم شکاند + فیلم

پلیس لورین، در ایالت اوهایو،  "بیلی اسمیت" را که مشکوک به حمل مواد مخدر بود، در حین عبور از خیابان بازداشت کرد.
در حالی که پلیس اعلام کرده که چانه اسمیت به دلیل مقاومت کردن در برابر پلیس به شیشه جلوی خودروی پلیس برخورد کرده، اسمیت گفته است که از اداره پلیس به علت توسل به زور شکایت خواهد کرد.
"مارک بیتروف"، وکیل اسمیت، گفته است: "این یک اتفاق نبوده است؛ زیرا وقتی که فیلم را نگاه می کنید، همان برداشت ایجاد می‌شود و در واقع، به نظر می‌رسد که گویی او را بلند کرده و به شیشه جلو ماشین کوبانده‌اند."
گفتنی است در جریان این بازداشت، اتهاماتی شامل مانع تراشی در اجرای ماموریت رسمی پلیس و مقاومت در برابر بازداشت به اسمیت وارد شده اما مواد مخدری از او پیدا نشده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *