آغاز ثبت نام مجدد آزمون استخدامی

16:13 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۸۷۱
ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی کشور از امروز دوباره آغاز شد.
آغاز ثبت نام مجدد آزمون استخدامیبه گزارش گروه جامعه ف براساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور زمان شروع ثبت نام از روز یکشنبه 11 مهر تا روز شنبه 17 مهر است.

زمان برگزاری آزمون 21 آبان ماه است.

ویرایش اطلاعات ثبت نام: برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست  سایت سازمان برنامه ریزی و بودجه می توان اقدام کرد.

 توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری کنید.

توجه ویژه: در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز کنید.

توجه ویژه: ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی دریافت کنید.

توجه ویژه: برای طرح سوال می توانید با شماره 02636270059 و 02636270058 تماس گرفته یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام کنید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8:30 صبح تا 12  و بعداز ظهر از ساعت 14:30 تا 15:30 به جز روزهای تعطیل است.

توجه ویژه: داوطلبان باید سریال ثبت نام 12 رقمی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور و دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت آبان ماه سال 1395 به مبلغ 290/000 ریال معادل بیست و نه هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

توصیه‌های مهم به داوطلبان

1- داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور كامل مطالعه كرده باشند.

 2- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

3- داوطلبان لازم است در درج كد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عكس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه كافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

 4- در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است، لذا دقت و توجه كافی در این خصوص به عمل آید.

5- برای جلوگیری از مشكلات بعدی حتما اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی کنند.

6- داوطلبان پس از تكمیل تقاضانامه و دریافت كد پیگیری یك نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری کنند.

7- داوطلبان لازم است اطلاعات كارت اعتباری، شماره پرونده و كد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کنند.

8- توصیه می‌شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و كد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نكند. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *