رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«تک بمبی» خواندن اسرائیل توجیهی برای داشتن 200 کلاهک اتمی است

11:00 - 07 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۱۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جمالی نوبندگانی ادعای اخیر یکی از مقامات رژیم صهیونیستی، مبنی بر تک بمبی بودن، اسرائیل را صرفا توجیهی برای داشتن 200 کلاهک اتمی آن خواند.
محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ، ادعای اخیر مشاور نتانیاهو مبنی بر تک بمبی بودن اسرائیل را توجیهی برای داشتن 200 کلاهک اتمی این کشور بیان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با این کار می‌خواهد، مظلوم‌نمایی کند و گرنه در منطقه که اگر نظر آنها به کشورهای غیرهمسوی با اسرائیل است، عربستان که الان با آنها همسو شده و ایران هم همیشه اعلام کرده دنبال سلاح هسته‌ای نیست و رهبر انقلاب هم در این خصوص حکم شرعی داده‌اند که بمب اتم حرام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه غیر از بمب هسته‌ای، هیچ بمبی نمی‌تواند یک کشور را نابود کند، یادآور شد: بمبی که آمریکا در ناکازاکی انداخت هم نتوانست کل ژاپن را نابود کند.

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، در پایان با اشاره به قدرت موشکی ایران خاطرنشان کرد: موشک‌هایی که ما داریم هر کدام قدرت تقریبی مشخصی دارند و نقاط مشخصی را نابود می‌کنند و هیچ کدام هم قدرت تخریب یک شهر و یا کشور به صورت کامل را ندارند معمولا برای هدف قرار دادن مناطق حساس به کار می روند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *