لکسوس 7 میلیون دلاری+عکس

10:34 - 07 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۱۴۲
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
مدل Lexus LFA Nurburgring Edition از سایر خودرو های این کمپانی سازنده ی خودرو های لوکس از نظر قیمت پیشی گرفته است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از خودرو کار،اکنون پس از گذشت شش ماه جزئیاتی از این خورو رسانه ای شده که تا حدودی دلایل این تفاوت قیمت را توجیه میکند.

لکسوس 7 میلیون دلاری+عکس


مدل ابتدایی Lexus LFA  در  بین سالهای 2010 تا 2012  طراحی و ساخته شد و با قیمت 375 هزار دلاری روانه بازار شد. در همان سال ورژن جدیدی از این خودرو تحت نام Lexus LFA Nurburgring Edition با افزایش قیمت 70 هزار دلاری و با قیمت 445 هزار دلار نیز روانه ی بازار شد.این تفاوت قیمت بخاطر بروزرسانی ها  و ارتقا بعضی قسمت های آن بود. لازم به ذکر است که از این مدل تنها 50 دستگاه خودرو ساخته شد.

در این میان تنها یکی از این خورو ها از دیگر خودرو ها  پیشی گرفته و قیمت غیر قابل باور و غیر قابل مقایسه ای را به خود گرفت. این خودرو توسط مالک آلمانی خود قیمت فروش  7 میلیون دلاری برویش گذاشته شده است که تا چندی پیش دلایل این تفاوت قیمت هنگفت نامعلوم بود. فقط گفته می شد که این خودرو امضای مدیرعامل این کمپانی خودرو ساز لوکس ، آکیو تویودا  را بروی خود دارد و حمل میکند و اینطور شد که  این  Lexus LFA Nurburgring Edition خاص و دارای شماره شاسی 275 که امضای رییس تویوتا را بر روی کاپوت خود دارد  از طرف مالک خود در آلمان قیمت فروش 7 میلیون دلاری به خود گرفت.

و اینک جزئیات انتشار یافته از موتور این خودروی گران قیمت لکسوس:

این Lexus LFA Nurburgring Edition دارای موتور 571 اسب بخاری با ظرفیت 4.8 لیتری و پیشرانه ی 10 سیلندری است که دارای شتاب  صفر تا صد 3.6 ثانیه ای است و حداکثر سرعت پیش بینی شده برای آن 325 کیلومتر بر ساعت است. بال عقب ثابت، اسپویلر بزرگ‌تر جلو، گیربکس سکونشئال 6 سرعته ی بهینه‌سازی شده، سیستم تعلیق بازنگری شده، و چرخ‌های جدید از جمله ویژگی های این خودروست.


لکسوس 7 میلیون دلاری+عکس

گفتنی است که لکسوس شرکت خودروسازی ژاپنی است، که وظیفه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس شرکت تویوتا را بر عهده دارد.

به عقیده ی بسیاری از کارشناشان  تفاوت قیمتی که این خودروی کارکرده با دیگر خودرو های صفر کیلومتر خانواده ی خود دارد  قابل توجیه نبوده  و این موضوع همگان را به تعجب واداشته است.شاید تنها دلیل این قیمت بالا جدای از بروز رسانی هایش، فقط و فقط امضای  شخص آکیو تویودا بروی کاپوت آن باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *