دعوت نعمت زاده از فعالان اقتصادی عمان برای همکاری در بخش صنعت و بازرگانی

13:45 - 05 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۴۰۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین گشایش نمایشگاه محصولات عمان در تهران از بازرگانان و صاحبان صنایع ایرانی دعوت کرد از فرصت افتتاح نمایشگاه برای برقراری همکاری های درازمدت در بخش صنعت، تجارت و سرمایه گذاری استفاده کنند.
به گزارش گروه اقتصاد، محمدرضا نعمت زاده امروز در آیین گشایش نمایشگاه محصولات عمان در تهران افزود: دولت های دو کشور تلاش می کنند شرایط برای فعالیت بخش خصوصی ایران و عمان را تسهیل کنند.

وی با بیان اینکه امروز نخستین نمایشگاه عمان در ایران برگزار شد، ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه موجب شناخت و ارتباط میان فعالان اقتصادی دو کشور شود.

نعمت زاده گفت: در آینده شاهد نمایشگاه های مشابه عمان در کشورمان خواهیم بود.

وی افزود: دیروز با حضور وزیر تجارت و صنایع عمان، خط دریایی میان دو کشور در بندرعباس راه اندازی شد که امیدواریم به سایر بنادر نیز گسترش یابد.

وی ادامه داد: اکنون بین دو کشور خطوط ارتباطی هوایی و دریایی برقرار شده است که به طور مرتب فعالیت دارند.

به گزارش ،، نمایشگاه محصولات عمان در تهران صبح امروز با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و علی السنیدی وزیر صنعت و تحارت عمان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه از پنجم تا نهم مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با حضور شرکت های مختلف عمانی از صنایع غذایی، مواد تبدیلی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع پزشکی و ساختمان، پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *