نگین تازه وارد رنو را بیش‌تر بشناسید + تصاویر

0:15 - 06 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۰۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رنو تلیسمان درحالی در ایران رونمایی شد که این خودرو فرانسوی از یک موتور 1600 سی‌سی توربو بهره‌مند است و پیش‌بینی می‌شود در رده خودروهای نیمه لوکس مشتریان را جذب خانواده رنو کند.
 به گزارش ، رنو با رونمایی محصول جدید خود با نام تالیسمان در ایران آمده است تا مشتریان خودروهای نیمه لوکس را جذب خانواده خود کند و به همین دلیل محصول استراتژیکی برای فرانسوی‌ها به شمار می‌رود. 

براساس این گزارش خودرو رنو تلیسمان با دو سری بنزینی و یک سری پیشرانه دیزلی قدرت بین 108 تا 197 اسب بخار را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

در این میان سری پیشرانه دیزلی با موتور 1.5 لیتری و خروجی 108 اسب بخار به همراه گیربکس دستی 6 دنده، تنها 3.6 لیتر بنزین در 100 کیلومتر می‌سوزاند که بهینه ترین تالیسمان از نظر اقتصادی محسوب می‌شود.
 
همچنین رنو تلیسمان بنزینی با قدرت 150 اسب بخار و حجم موتور 1600 سی‌سی توربو، در هر100 کیلومتر 5.6 لیتر بنزین مصرف می‌کند و ظرفیت باک این خودرو حداکثر 51 لیتر خواهد بود.

نگین تازه وارد رنو را بیش‌تر بشناسید + تصاویر

این خودرو چهار سیلندر فرانسوی حداکثر سرعت 215 کیلومتر بر ساعت را پشتیبانی می‌کند و گفتنی است که شتاب 0 تا 100 این مدل از محصولات رنو 9.6 ثانیه تعیین شده است.

براساس این گزارش شکل ظاهری تلیسمان با وجود ال‌ای‌دی هایی که از بالای چراغ تا سپر امتداد یافته است چند برابر می‌شود و برای جذاب تر شدن این خودرو فرانسوی درب موتور عضلانی شده است.

نگین تازه وارد رنو را بیش‌تر بشناسید + تصاویر

همچنین قسمت‌های متعدد بدنه تالیسمان از جمله زه‌های کنار پنجره، اطراف مه‌شکن‌ها و همچنین خطوط افقی جلوپنجره نیز با روکش کرومی پوشانده شده‌اند.

گفتنی است سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، دوربین عقب، آینه‌های تاشوی برقی با گرمکن، سقف پانوراما، تهویه سه گانه اتومات، سیستم کمکی پارک، پرده‌های برقی و استارت دکمه‌ای ازجمله ویژگی‌هایی است که تالیسمان از آن‌ها بهره می‌برد.

لازم به ذکر است در سطح تجهیزات ایمنی، رنو برای تالیسمان از چیزی دریغ نکرده است و امکاناتی مانند کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییر لاین و نقطه کور، هشداردهنده سرعت، سیستم تابلوخوان، چراغ‌های گردشی، نوربالای اتومات و سنسور از ویژگی‌های قابل سفارش این فرانسوی است.

نگین تازه وارد رنو را بیش‌تر بشناسید + تصاویر

با توجه به قیمت 27 هزار یورویی آن در فرانسه که تقریبا معادل 30 هزار دلار است و همچنین با توجه به محدوده قیمتی رقیبانش با قیمتی بین 165 میلیون تا 179 میلیون تومان به دست مشتریان ایرانی  می رسد.

انتهای پیام/



بی نام
|
-
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
مردم اکثرا کم درآمد هستند. اگر دو سه نسل از من بیان سر کار و پس انداز کنند شاید بتونند این ماشین رو بخرن.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *