رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هنرنمایی "سیامک عباسی" در حضور چهره‌های هنری/ انتقاد خواننده جوان از حضور بی‌رویه کاربران در فضای مجازی+ عکس

8:31 - 04 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۷۰۶
سیامک عباسی در نخستین کنسرتش ضمن رونمایی از چهره خود در حضور ستاره های عرصه بازیگری، از حضور مداوم برخی افراد در فضای مجازی انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سیامک عباسی خواننده موسیقی پاپ پس از 7 سال انتظار علاقمندانش، در چهار سانس روی صحنه رفت.

سیامک عباسی در حضور ستاره های بازیگری خواند/ انتقاد این خواننده از حضور مداوم در فضای مجازی + عکس///////////// ارسال نشود

این خواننده که تاکنون تصویری از چهره خود منتشر نکرده بود، در ابتدای نخستین کنسرت خود و در حالی که موسیقی نخستین قطعه توسط اعضای گروهش نواخته می شد، حدود 1 دقیقه 40 ثانیه از این اثر را در حالی خواند که هنوز روی صحنه قدم نگذاشته بود و حضور یکباره اش شور و غوغایی عجیب به پا کرد.

از نکته های قابل توجه در این برنامه پخش تصاویری انیمیشنی بود که برای مخاطبان عباسی موضوع آشنایی به نظر می رسد.

سیامک عباسی در حضور ستاره های بازیگری خواند/ انتقاد این خواننده از حضور مداوم در فضای مجازی + عکس///////////// ارسال نشود

مریم خدارحمی، هدی زین العابدین، کوشان حداد و آرون حسینی میهمانان ویژه این خواننده در نخستین کنسرتش بودند.

سیامک عباسی که در نخستین اجرایش، تسلط نسبتا قابل توجهی داشت برای قطعه "فلسفه های پوچ"،خود گیتار نواخت.

خواننده آلبوم "خوشبختیت آرزومه" در میان کنسرت پاییزی خود با انتقاد از حضور مداوم در فضای مجازی گفت: آقایی را می بینم که در ردیف سوم نشسته اما مدام سرش در تلگرام است. خواهش می کنم برای چند لحظه گوشی هایتان را کنار بگذارید.

سیامک عباسی در حضور ستاره های بازیگری خواند/ انتقاد این خواننده از حضور مداوم در فضای مجازی + عکس///////////// ارسال نشود

این خواننده موسیقی پاپ همچنین ادامه داد: از تمامی شما عزیزان که اینجا حضور پیدا کردید ممنون هستم و امیدوارم امشب خاطره خوبی را برایتان رغم بزنم.

خواننده آلبوم "خوشبختیت آرزومه" همچنین قطعه "دچار" را برای نخستین مرتبه اجرا کرد که همزمان با این اجرا، کلیپ ویژه این قطعه هم پخش شد و سیامک عباسی این قطعه را به پدرش تقدیم کرد که به گفته او امشب جایش در این برنامه بسیار خالی است.

این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ به همت  موسسه صوت آوای هنر و با مدیریت روابط عمومی سید علی نیکونیا در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت که سراسر سالن سرشار از حضور طرفداران او بود.

سیامک عباسی همچنین خاطرنشان کرد: به عشق تمامی شما عزیزان اینجا هستم و مطمئنم که می دانید 7 سال صبوری کار چندان راحتی نیست.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *