"گروه آوازی تهران" در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

15:00 - 04 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۵۸۸
گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو در روزهای ابتدایی فصل پاییز در تالار وحدت روی صحنه می رود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه آوازی تهران در ششمین روز از فصل پاییز با علاقمندان خود دیدار می کند.

گروه آوازی تهران در تالار وحدت روی صحنه می رود////////////////// ارسال نشود

در این اجرا قطعه هایی از موسیقی محلی، پاپ، جز و موزیک فیلم برای علاقمندان اجرا می شود.همچنین نیمی از قطعه های این کنسرت برای نخستین مرتبه است که به اجرا در می آیند.

گروه آوازی تهران فعالیت خود را به سرپرستی میلاد عمرانلو در زمستان ۱۳۸۴ آغاز کرد. گروه آوازی تهران در اواخر سال ۱۳۸۵ سبک جدید خود را با الهام از گروه‌های اروپایی آغاز کرد و بدین ترتیب آغاز فصلی نو را در موسیقی آکاپلاي ایران رقم زد. در این شیوه، هر خواننده ایفای نقش‌سازی در ارکستر را بر عهده می‌گیرد که نتیجه‌ی آن اجرای کامل قطعه های ارکسترال همراه با ایجاد افکت‌های صوتی خاص توسط گروه است.

همچنین عمرانلو رهبر این گروه موسیقی آوازی، موسیقی را در محضر اساتیدی چون مصطفی کمال پور‌تراب، شریف لطفی، حسین دهلوی، علیرضا مشایخی، سیاوش بیضایی، وارطان ساهاکیان و... آموخت. در زمینه‌ی آهنگسازی از محضر آهنگساز برجسته‌ی تاجیكستان، طالب خان شهیدی و همچنین استادان احمد پژمان، خیام میرزازاده،‌ پروفسور دیچكو استفاده كرده است و دوره‌های مسترکلاس رهبری را نیز نزد لوریس چكناویان و ایرج صهبایی گذرانده است.

عمرانلو از سال ۱۳۷۹ همكاری خود را با اركستر سمفونیك تهران به عنوان نوازنده‌ی سازهای ضربی آغاز نمود و تا كنون در كنسرت‌های متعددی به همراه رهبرانی چون علی رهبری، لوریس چكناواریان، شهرداد روحانی، فریدون ناصری، نادر مشایخی،درك گليسون و ... شركت داشته است. در سال ۲۰۰۸ میلادی مقام سوم مسابقه‌ی آهنگسازی موسوم به ورزش و آواز(المپیک ۲۰۰۸) را با قطعه‌ی پرنده‌ی صلح  کسب کرد و در ژانویه ۲۰۱۰ دو اثر ایشان توسط ارکستر سمفونيك  ونکوور به خوانندگی علیرضا قربانی به اجرا درآمد.

گروه آوازی تهران در تالار وحدت روی صحنه می رود////////////////// ارسال نشود

وي دوره هاي مستركلاس رهبري كر را در كشورهاي هلند،نروژ و آمريكا گذرانده و به عنوان رهبر مهمان، چند اجرا با گروه كر دانشگاه مانادوي اندونزي در كشور آمريكا برگزار کرده است.

گروه آوازی تهران ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *