آلبوم "سقوط" 20 روز آینده وارد مرحله تنظیم می‌شود/ آهنگسازی تمام قطعه‌ها را خودم انجام داده‌ام

14:00 - 04 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۵۴۶
جلیلی با اشاره به اینکه آلبوم جدیدش با عنوان "سقوط"، 20 روز آینده وارد مرحله تنظیم می شود، از آهنگسازی تمام قطعه ها توسط خودش، خبر داد.
سامان جلیلی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: آهنگسازی های آلبوم جدیدم به طور تقریبی به پایان رسیده اما هنوز وارد تنظیم قطعه های این اثر نشده ایم.

آلبوم

وی ادامه داد: با توجه به اینکه درگیر اجراهای شهرستان بودم فرصت انجام تنظیم های آلبوم جدید هنوز فراهم نشده و با توجه به اینکه چند اثر تغییر کرد، برخی قطعه ها دوباره آهنگسازی شد.

خواننده آلبوم "پرتگاه" تصریح کرد: تصور می کنم تا 20 روز آینده تنظیم های آلبوم جدید آغاز شود و با توجه به اینکه تعداد تنظیم کننده ها زیاد است، فکر می کنم تا دو ماه آینده تنظیم قطعه ها به پایان برسد و آلبوم وارد مرحله میکس شود.

جلیلی در ادامه صحبت های خود یادآور شد: آهنگسازی تمامی قطعه ها را خودم انجام داده ام و ترانه های آلبوم را هم شهرام جلیلی و امید علیجانی سروده اند و احتمال اضافه شدن یک و یا دو ترانه سرای دیگر به جمع فعلی وجود دارد.

 این خواننده موسیقی پاپ همچنین توضیح داد: تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا آلبوم جدیدم که "سقوط" نام دارد تا چهار ماه آینده منتشر شود اما به طور کلی زمان دقیقی برای انتشار آلبوم نمی توان مشخص کرد چراکه ممکن است برخی از مراحل تولید بیشتر از حد انتظار، طول بکشد.

خواننده قطعه "ایستادم" افزود: آخرین اجرای ما پیش از فرارسیدن ماه محرم در ششمین روز از مهر و در اصفهان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دلیل اینکه در تابستان در شهر تهران کنسرتی نداشتیم این است که شرکت مورد نظر با ما همکاری نکرد و با مشورت با مدیر برنامه هایم تصمیم بر این شد در شرایط فعلی، اجرایی در تهران نداشته باشیم. تمام تلاشمان را به کار می گیریم که در صورت خواست خدا پس از ماه های محرم و صفر در تهران روی صحنه برویم.

آلبوم

گفتنی است، سامان جلیلی تابستان امسال در شهرهای مختلفی همچون تبریز، مراغه، خوی، خرم آباد، کرمانشاه، زرند، بم، رامسر، راور و اهواز با علاقمندانش دیدار کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *