درمانگاه زندان مشکین شهر افتتاح شد

20:30 - 01 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۳۹۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
درمانگاه زندان مشکین شهر با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل افتتاح شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، درمانگاه زندان مشکین شهر با حضور رئیس کل  دادگستری استان اردبیل، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشکین شهر، مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان، و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم با تبریک دهه ولایت و عید غدیر خم از خیرین و مسئولین شهرستانی و استانی به جهت همکاری و هماهنگی در راه اندازی این درمانگاه قدردانی کرد و گفت: « هرچند عده ای از افراد جامعه به علل مختلف و قانون گریزی در زندان بسر می برند اما این افراد نیز حقوقی دارند و ما مسئولین نسبت به حق و حقوق آنها از جمله تهیه امکانات درمانی و فرهنگی و رفاهی ضروری در داخل زندان باید اقدام لازم را معمول داریم. »

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بخش دیگر سخنان خود بار دیگر برلزوم حمایت و احترام به حقوق زندانیان بر مبنای حقوق شهروندی تأکید کرد و اظهار داشت: « خیلی از افرادی که امروز در زندان ها بسر می برند ناشی از مشکلات اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی جامعه است که بعضاً در سایه سهل انگاری مدیران برخی از دستگاه ها و نهادها و سوء مدیریت های بعضی دیگر به وجود آمده است، لیکن امروز همه خیرین جامعه و دستگاهها تکلیف داریم تا نسبت به حل مشکل آنان و فراهم آوردن امکانات برای آنان در زندان تلاش نمائیم هر چند بیشترین تلاشهای همه ما باید این باشد که مردم راهشان به زندان منتهی نشود. »

حجت الاسلام محمدعلی قاصدی در آیین افتتاح درمانگاه زندان مشکین شهر اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن بخشنامه جدید قوه قضاییه مبنی بر ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان های کشور تعداد زندانیان استان اردبیل نیز کاهش قابل توجهی داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان افزود : « خوشبختانه به رغم کمبودهای اساسی در زمینه تامین نیروی انسانی و مشکل فضای فیزیکی وضعیت زندان های استان اردبیل بسیار مطلوب است. »



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *