هیچ کسی در جهان نیست که بداند بحران سوریه چه زمانی پایان می‎یابد/روسیه و سوریه مسئول هدف قرار دادن کاروان کمک های بشردوستانه نیستند

14:40 - 01 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۳۹۰۵
رئیس جمهور سوریه هر گونه دست داشتن روسیه در حمله به کاروان کمک های بشردوستانه در حلب را رد کرد.
اسد: روسیه مسئول هدف قرار دادن کاروان کمک های بشردوستانه نیستبه گزارش گروه بین الملل ؛بشار اسد در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به اینکه روسیه مسئول هدف قرار دادن کاروان کمک های بشردوستانه نیست گفت: چطور ممکن است حمله به دیرالزور غیرعمدی بوده حال آنکه چند هواپیما حدود یکساعت حمله کردند.

وی با اشاره به اینکه هواپیماهای روسیه و سوریه کمک های بشردوستانه را در حلب بمباران نکرده اند اظهار داشت: چرا این موضوع پیش از این روی نداد اما اکنون انجام می شود؟

رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: آنچه مقام های آمریکایی درباره بحران سوریه می گویند دروغ است و این تروریست ها هستند که کاروان کمک های بشردوستانه را در حلب هدف قرار داده اند.

اسد با بیان اینکه دولت سوریه مانع ورود کمک های بشردوستانه به حلب یا هر  شهر دیگری از سوریه نمی شود تاکید کرد: هدف قرار دادن کاروان کمک های بشردوستانه به نفع ما نیست.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که هیچ کسی در جهان نیست که بداند بحران سوریه چه زمانی به پایان می رسد.

رئیس جمهور سوریه افزود که در صورت توقف حمایت عربستان، قطر و ترکیه از گروه های مسلح امکان توقف جنگ در این کشور وجود دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *