انتقاد "سرلشکر سلیمانی" به نبود عکس شهدا در ادارات

14:57 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۳۴۴۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب ایران همه مدیون شهدا بوده و نبود عکس شهدا در ادارات یک بی‌معرفتی محض است.
انتقاد به گزارش گروه سیاسی ، سردار حاج قاسم سلیمانی در یادواره 1100 شهید شهرستان ملایر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر وجود عکسی از شهدا را لازمه هر خانه دانست و بیان کرد: هر ایرانی باید یک عکس شهید در خانه خودش داشته باشد چرا که شهدای ما کمتر از امامزاده‌ها نیستند و رهبر انقلاب به درستی آنان را امامزادگان عشق خواندند.

وی تأکید کرد: از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب ایران همه مدیون شهدا بوده و نبود عکس شهدا در ادارات یک بی‌معرفتی محض است.

سردار سلیمانی گفت: وجود عکس شهدا در خانه‌ها و ادارات حداقل احترام به کسانی است که جان خودشان را فدای این کشور کردند.




ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
0
حاجی قربون شکلت بی معرفتی بیشتر از این حرفاست یه روز به معاون مدیرکل اداه ای در تهران گفتم ما و شما مدیون جانبازی اخوی بنده و دیگر عزیزان جانبازیم با کمال ناباوری گفت برادرت اگر نقص عضو گرفته تقاص رفتارش بوده و... همان لحظه از شدت ناراحتی خواستم خفش کنم بعد دیدم ا اگه این کار رو بکنم چه کسی از من دفاع می کند و نهایت با تنظیم صورتجلسه ای من را محکوم می کنند آن هم بی گناه و به جرم دفاع از حق طلبان و مدافعان اسلام و کشور، و اگر نبود ایثار اخوی های من و تو صدام وارد خانه های ما ایرانی ها میشد و از فردای آن روز مجبور بودیم به صدام رذل بگوییم ...
سیدعلیرضا هاشمی
|
-
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
0
سلام زنده باشی سردار باغیرت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *